PRO2000 PROG3060 Alınmalımı yoksa?

Sponsorlu Bağlantılar

L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
6850 tabıkı daha ıyı
ve usb 3 veya 2 fark etmez 3 yerıne 2 takarsan calısır merak etme :D
 


>xGhostx<

>xGhostx<

Üye
Birde ben hard disk i 1 tb olsun istiyorum ayni fiyat (232 tl) mumkunmudur ?
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
kardeş 1 tb harddısk o fıyata mumkun degıl bulamazsın.
Harddısk uretıcılerının fabrıkalarını tsunamı vurdugu ıcın fıyatları %130 zam yedi. 6 ay once 500gb 100 TL dı sımdı 230 tl..... 1 tb harddısklerı sen dusun.... Ve suan harddısk satısları neredeyse durdu. Vatan bılgısayar harddısk satısını durdurmuş... Ve fıyatların dahada yukselecegı soylenıyor... 500 gb harddıskın 300 tl yı devırmesı yakındır... Zaten dolar 2 aya kalmadan 2 lırayı devırmıs olur....
Vay halımıze....
 
futbol123

futbol123

Üye
kardeş 1 tb harddısk o fıyata mumkun degıl bulamazsın.
Harddısk uretıcılerının fabrıkalarını tsunamı vurdugu ıcın fıyatları 0 zam yedi. 6 ay once 500gb 100 TL dı sımdı 230 tl..... 1 tb harddısklerı sen dusun.... Ve suan harddısk satısları neredeyse durdu. Vatan bılgısayar harddısk satısını durdurmuş... Ve fıyatların dahada yukselecegı soylenıyor... 500 gb harddıskın 300 tl yı devırmesı yakındır... Zaten dolar 2 aya kalmadan 2 lırayı devırmıs olur....
Vay halımıze....
190tl ye 500gb satılıyor
 
>xGhostx<

>xGhostx<

Üye
Hmm tamam ben bilgisayarin icine 500 tasinabilir olarak 1 tb darty de satiliyordu 200 tl ue onu aliyim
 
>xGhostx<

>xGhostx<

Üye
Arkadaşlar fiyat aralığımız arttı yaklaşık 2100 tl ye kadar çıkabiliyorum. Birde dış kasa biraz nasıl diyiyim cool olsa pencereli ve yine oyuncu kasası ?
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
monitör dahil mi 2100 TL ye ?
 
lolaman

lolaman

Üye
Kardeş oyun istiyosunda illa masaüstümü olcak sen takmışın kafayı oyuna git bi monster laptop al o fiyata firmanın garanti şartı şu:ÇALIŞTIRMADIGI OYUN OLURSA İADE VAR.oku buranın ilk kısmını "MONSTER markasının diğer markalar karşısında avantajları" başlıgına kadar oku 2. başlık zaten Buyur kardeş linkte koydum
 
fullwar

fullwar

Üye
Hiç bir zaman hazır (tek marka) bilgisayar tavsiye etmem. Zaten onlarda (Casper, Vestel falan) her parçayı firmalardan alıp burada logo basıp topluyorlar o kadar. Her zaman PC bileşenlerinizi kendiniz toplayın. Konfigürasyonu ihtiyaçlarınıza göre belirleyin. Bu iş o kadarda teknik bir bilgi gerektirmiyor. İlgili bir donanım satış sitesi açın (örnek Eksen bilgisayar, Vatan bilgisayar, Gold bilgisayar) ve hem bütçenize göre hemde özelliğine göre sıralama yapabilirsiniz. Bilgisayarın gücü ise en kolay yeni çıkan bir oyunun sistem ihtiyaçlarına bakarak anlaşılır. Örneğin oyunun sistem ihtiyaçları minimum değere yakın bir PC topladıysanız bu sadece o oyunu en düşük ayarda oynatır demektir. Buda pek oyun oynamam internete girsin, film izleyeyim bilgisayarıdır. Eğer toplayacağınız sistem orta ve önerilen arasındaysa, hemen hemen tüm oyunları orta ayarlarda oynatır ve temel her aktivite yapılabilir bir sistemdir. Eğer alacağınız sistem önerilen sisteme denkse o bilgisayar sizi uzun süre idare eder demektir.
 
  • Beğen
Tepkiler: Reşwan ve " Tehlike "
>xGhostx<

>xGhostx<

Üye
monitör dahil mi 2100 TL ye ?

Hayır dahil değil kardeşim ayrıca biraz daha arttı 2200 e kadar çıkıyoruz monitör dahil değil birde dediğim gibi cool pencereli bir oyuncu kasası

----------Eklendi @ 21:30:22 ---------- Yazıldı @ 21:12:39 ----------

Kardeş oyun istiyosunda illa masaüstümü olcak sen takmışın kafayı oyuna git bi monster laptop al o fiyata firmanın garanti şartı şu:ÇALIŞTIRMADIGI OYUN OLURSA İADE VAR.oku buranın ilk kısmını "MONSTER markasının diğer markalar karşısında avantajları" başlıgına kadar oku 2. başlık zaten Buyur kardeş linkte koydum

Arkadaş dediğin doğru ama bir bilgisayar dizdim monster'dan 15 milyar be insaf o parayla kaç fakir doyar biliyormusun ? :(
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye


sıstem yukardakı gıbı 2300 TL ye gelıyor...
Bırazda arastırma yaparsan aynı parcaları daha ucuza bulup alırsan 2200 tl olur.
Super kasa oldu...
Tek eksıgı performanslı sessız bır ıslemcı fanı. Ve 120 gb SSD
bu 2 sınıde daha sonradan eklersen 4-5 yıl kafan rahat olur.
 
>xGhostx<

>xGhostx<

Üye


sıstem yukardakı gıbı 2300 TL ye gelıyor...
Bırazda arastırma yaparsan aynı parcaları daha ucuza bulup alırsan 2200 tl olur.
Super kasa oldu...
Tek eksıgı performanslı sessız bır ıslemcı fanı. Ve 120 gb SSD
bu 2 sınıde daha sonradan eklersen 4-5 yıl kafan rahat olur.

Bu yeni çıkan oyunlar hariç benim belirttiğim (left 4 dead 2, mass effect gta 4 eflc, crysis 2, nfs run gerçi run da yeni çıktı vb) oyunları grafik çalıştırırmı yada bana performans verirmi takılmadan donmadan? Ayrıca fiyat önemli değil 2.400 2.500 de olur önemli olan isteğimi karşılaması birde taksit bulunsun yeter (fan ekleyebilirsin kasayı soğuk tutsun birde sd kart okuyucu eklersen süper olur)
 
fullwar

fullwar

Üye
Bu yeni çıkan oyunlar hariç benim belirttiğim (left 4 dead 2, mass effect gta 4 eflc, crysis 2, nfs run gerçi run da yeni çıktı vb) oyunları grafik çalıştırırmı yada bana performans verirmi takılmadan donmadan? Ayrıca fiyat önemli değil 2.400 2.500 de olur önemli olan isteğimi karşılaması birde taksit bulunsun yeter

En son oyunları dahi oynarsın.

----------Eklendi @ 23:29:09 ---------- Yazıldı @ 23:27:05 ----------

Yuh benim kasa 342 lira olmuş. Ben çok daha ucuza almıştım. Aerocool Cyborg-X
 
>xGhostx<

>xGhostx<

Üye
En son oyunları dahi oynarsın.

----------Eklendi @ 23:29:09 ---------- Yazıldı @ 23:27:05 ----------

Yuh benim kasa 342 lira olmuş. Ben çok daha ucuza almıştım. Aerocool Cyborg-X


Yani bu bilgisayar güzel bende beğendim ama biraz korkum var güvenemiyorum internete :/

Bide bu Alienware ler var onların kasalarına benzer birşey varsa ona bakarmısınız?
 
fullwar

fullwar

Üye
Yani bu bilgisayar güzel bende beğendim ama biraz korkum var güvenemiyorum internete :/

Bide bu Alienware ler var onların kasalarına benzer birşey varsa ona bakarmısınız?

Bu nasıl? Bu benim kullandığım kasa gerçi biraz tozlanmış ama. :)



 
>xGhostx<

>xGhostx<

Üye
Ustunde alıenware gıbı panellerı varsa olabılır

----------Eklendi @ 00:19:13 ---------- Yazıldı @ 00:17:29 ----------

En son oyunları dahi oynarsın.

----------Eklendi @ 23:29:09 ---------- Yazıldı @ 23:27:05 ----------

Yuh benim kasa 342 lira olmuş. Ben çok daha ucuza almıştım. Aerocool Cyborg-X

battlefıeld 3 oynayabılırmıyım donmadan sonucta ekran kartı hem msı hem 750 tl
 
>xGhostx<

>xGhostx<

Üye
Bırde arkadaslar gercekten bılgısayarlar hakkında super bır bılgım yok o yuzden kazık yemekten ve pısman olmaktan korkuyorum
 
fullwar

fullwar

Üye
Ben o sisteme denk bir sistemle BF3'ü 1-2 ayar dışında f u l l de oynuyorum. Yani oynarsın.

----------Eklendi @ 00:45:45 ---------- Yazıldı @ 00:37:09 ----------

BF3 ile ilgilide bir tavsiye, eğer orjinal alıp MP oynamayacaksan SP için değmez kopya kurmaya. Ben MP oynayacağım diyorsan zaten rakibi yok. Tüm site ve dergiler en iyi MP oyunu olarak belirledi.

Eğer Origin hesabın varsa benimki "moreraven2".
 
>xGhostx<

>xGhostx<

Üye
Ben o sisteme denk bir sistemle BF3'ü 1-2 ayar dışında f u l l de oynuyorum. Yani oynarsın.

----------Eklendi @ 00:45:45 ---------- Yazıldı @ 00:37:09 ----------

BF3 ile ilgilide bir tavsiye, eğer orjinal alıp MP oynamayacaksan SP için değmez kopya kurmaya. Ben MP oynayacağım diyorsan zaten rakibi yok. Tüm site ve dergiler en iyi MP oyunu olarak belirledi.



Eğer Origin hesabın varsa benimki "moreraven2".

Orgin üyeliğim var Sims 3 den almıştım alınca oynarız MP :)
Birde BF yi ben torrentten indiriceğim hızlı indirir internettim hızlı zaten max. da 4.5 MB ile indiriyor torrentten indirsem olmazmı?

----------Eklendi @ 16:07:47 ---------- Yazıldı @ 15:08:53 ----------



sıstem yukardakı gıbı 2300 TL ye gelıyor...
Bırazda arastırma yaparsan aynı parcaları daha ucuza bulup alırsan 2200 tl olur.
Super kasa oldu...
Tek eksıgı performanslı sessız bır ıslemcı fanı. Ve 120 gb SSD
bu 2 sınıde daha sonradan eklersen 4-5 yıl kafan rahat olur.


Bu bilgisayarıda ben dizdim nasıldır?
Özellikle kasanın böyle olmasını istiyordum
aerocoll
xpredator (hem içinde fanıda var ayrıca SSD gerekmmiyor bence 1.5 tb barracuda green idare eder beni)​

 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
mobil de oldugum icin linke bakamiyorum
parcaları buraya yazarsan yorum yaparım...
Ssd ıhtıyacın olmalı bence cunku pc nın 10 sn de acıldıgını hatta daha kısa surede....
Oyunları ornek bf3 u 1 dk da yukledıgını dusun.... Oyunu oynarken bır bolum gectıgınde dıyer bolumun 2 sn de acıldıgını dusun...
Ben bır sıstem toplarsam harddısk almayıp ssd alacagım...
Depo olarak 250gb harıcı 1 tb ve 320 gb sata2 dahili dıskım var zaten....
Sanıyede 500mb yazma okuma hızı var.. Sata3 harddıskın 4 katı hız verıyor...
Bu arada sata3 sata2 hız farkı hıkaye max 30mb fark edıyor....
Ama 120 gb dan az ssd alma bence...

----------Eklendi @ 19:24:34 ---------- Yazıldı @ 19:21:53 ----------

ve kasa senın keyfıne kalmıs bısey.
Istedıgın marka ve sekılde alabılırsın...
Ama en az 650watt gercek guc veren 80plus bır power şart...

----------Eklendi @ 19:32:35 ---------- Yazıldı @ 19:24:34 ----------

tmm
lınktekı sısteme baktım....
Kasa tamam alabılırsın...
Ama 600watt power olmamıs
canavar gıbı ekran kartı var benım yazdıgım powerı seç...

işlemcı 1156 soket yanı eskıde kaldı...
Tabıkı o anakartta eskıde kaldı...
Islemcı ve anakart benım yazdıklarım cok daha ıyı....

Ram olarak 1333mhz olmamiş

g.skıll ripjawsX 2x 4gb 1600mhz 1.5 volt sandy brıdge uyumlu ramlerı al

Benım yazdıgım kıngston hyperx 1.65volt o yanlış olmus.. :D :ehe

Akasa venom vodoo alabılırsın tabıkı.
 


Üst Alt