190tl ye 500gb satılıyorkardeş 1 tb harddısk o fıyata mumkun degıl bulamazsın.
Harddısk uretıcılerının fabrıkalarını tsunamı vurdugu ıcın fıyatları 0 zam yedi. 6 ay once 500gb 100 TL dı sımdı 230 tl..... 1 tb harddısklerı sen dusun.... Ve suan harddısk satısları neredeyse durdu. Vatan bılgısayar harddısk satısını durdurmuş... Ve fıyatların dahada yukselecegı soylenıyor... 500 gb harddıskın 300 tl yı devırmesı yakındır... Zaten dolar 2 aya kalmadan 2 lırayı devırmıs olur....
Vay halımıze....
monitör dahil mi 2100 TL ye ?
Kardeş oyun istiyosunda illa masaüstümü olcak sen takmışın kafayı oyuna git bi monster laptop al o fiyata firmanın garanti şartı şu:ÇALIŞTIRMADIGI OYUN OLURSA İADE VAR.oku buranın ilk kısmını "MONSTER markasının diğer markalar karşısında avantajları" başlıgına kadar oku 2. başlık zatenLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızBuyur kardeş linkte koydumLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız

Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
sıstem yukardakı gıbı 2300 TL ye gelıyor...
Bırazda arastırma yaparsan aynı parcaları daha ucuza bulup alırsan 2200 tl olur.
Super kasa oldu...
Tek eksıgı performanslı sessız bır ıslemcı fanı. Ve 120 gb SSD
bu 2 sınıde daha sonradan eklersen 4-5 yıl kafan rahat olur.
Bu yeni çıkan oyunlar hariç benim belirttiğim (left 4 dead 2, mass effect gta 4 eflc, crysis 2, nfs run gerçi run da yeni çıktı vb) oyunları grafik çalıştırırmı yada bana performans verirmi takılmadan donmadan? Ayrıca fiyat önemli değil 2.400 2.500 de olur önemli olan isteğimi karşılaması birde taksit bulunsun yeter
En son oyunları dahi oynarsın.
----------Eklendi @ 23:29:09 ---------- Yazıldı @ 23:27:05 ----------
Yuh benim kasa 342 lira olmuş. Ben çok daha ucuza almıştım. Aerocool Cyborg-X
Yani bu bilgisayar güzel bende beğendim ama biraz korkum var güvenemiyorum internete :/
Bide bu Alienware ler var onların kasalarına benzer birşey varsa ona bakarmısınız?

En son oyunları dahi oynarsın.
----------Eklendi @ 23:29:09 ---------- Yazıldı @ 23:27:05 ----------
Yuh benim kasa 342 lira olmuş. Ben çok daha ucuza almıştım. Aerocool Cyborg-X
Ben o sisteme denk bir sistemle BF3'ü 1-2 ayar dışında f u l l de oynuyorum. Yani oynarsın.
----------Eklendi @ 00:45:45 ---------- Yazıldı @ 00:37:09 ----------
BF3 ile ilgilide bir tavsiye, eğer orjinal alıp MP oynamayacaksan SP için değmez kopya kurmaya. Ben MP oynayacağım diyorsan zaten rakibi yok. Tüm site ve dergiler en iyi MP oyunu olarak belirledi.
Eğer Origin hesabın varsa benimki "moreraven2".

Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
sıstem yukardakı gıbı 2300 TL ye gelıyor...
Bırazda arastırma yaparsan aynı parcaları daha ucuza bulup alırsan 2200 tl olur.
Super kasa oldu...
Tek eksıgı performanslı sessız bır ıslemcı fanı. Ve 120 gb SSD
bu 2 sınıde daha sonradan eklersen 4-5 yıl kafan rahat olur.

