webplayer
Üye
PR 3.0 Güncellemesi Kesin Olmayabilir!
Biraz eski bir haber belki ancak yeni gördüm ben. N8'in Türkiye Fan sitesinin haberi. Yazıdan ufak bir alıntı:
"Ayrıca yeni yapılan açıklamaya göre N8 gibi Symbian^3 içeren cihazlara güncellemeler, geliştirmeler ve yeni arayüzler gibi destekler verilmeye devam edecek. Artık PR3 veya Symbian^4 gibi ciddi güncellemeler bekleyemesek de, Nokia Symbian^3 kullanıcılarını mağdur etmeyecek gibi duruyor."
Tabiki bu sadece onların öngörüsü, ancak güncellemenin gelmeme ihtimali de olabilir arkadaşlar %100 beklememeli, tamamen umut bağlamamalıyız.
Kaynak:
"Ayrıca yeni yapılan açıklamaya göre N8 gibi Symbian^3 içeren cihazlara güncellemeler, geliştirmeler ve yeni arayüzler gibi destekler verilmeye devam edecek. Artık PR3 veya Symbian^4 gibi ciddi güncellemeler bekleyemesek de, Nokia Symbian^3 kullanıcılarını mağdur etmeyecek gibi duruyor."
Tabiki bu sadece onların öngörüsü, ancak güncellemenin gelmeme ihtimali de olabilir arkadaşlar %100 beklememeli, tamamen umut bağlamamalıyız.
Kaynak:
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız



