Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
6630 nimbuzz u kurdum ama bağlantı kurulmuyor. bilmiyorum bu sorun sadece bende mi var.Eğer 6630 da bu programı kullanan arkadaşlar varsa cevap yazsınlar lütfen
jejep
Üye
Konu Sahibi
sende sorun olması gerekiyor 6630 da ve bir çok telefonda kullandım bağlantıları kontol et wap ile bağlanma internetle bağlan
gardiyan52
Üye
arkadaşlar benim tel N95 8GB nimbuzzda çoğu odaya giremiyorum nick değiştim yeni hesap açtım ama olmadı, bilgisi olan varmı...
jejep
Üye
Konu Sahibi
bazen server kapatılıyor gereksiz odalar siliniyor belki sen o zaman oda aramaya çalışmışın ondan olmuştur
mustafaxxx
Üye
teşekkürler kardeşim süper paylaşım
jejep
Üye
Konu Sahibi
rica ederim ne demek ya
AlpReis
Üye
Güzel olmasına güzelde irde görüntülü görüşmeyi ekleyebilseler tadından yenmez olacakmış
bu işler para işidir para her sürümden par kazanırlar yeni bir özellik yeni bir sürüm demek ve daha çok para demek.Zamanla görüntülü görüşmeyide koycaklar am talkonaut diye bir program var ben paylaştım onda görüntülü görüşmeye imkan veriyor
serbest888
Üye
süper bir program herkese tavsiye ederim
jejep
Üye
Konu Sahibi
en iyi program
sertello
Üye
programı kurdum oldukcada hos gercekden yalnız benım bır sorum olacak facebookda nımbuza ızın verdıkden sonra genede facedekı arkadas lısdemı felan goremedım neden olabılır sımdıden tesekkurler
jejep
Üye
Konu Sahibi
bazen face serverına bağlanmayabiliyor buzu aç kapat yada belli bir zaman geçtikten sonra bağlanıyor
X-LifeHard
Üye
Teşekkürler
jejep
Üye
Konu Sahibi
rica ederim furkan
alex4171
Üye
ya hacı nasıl indircez ben tam anlamadım ya nimbuzzun sitesinde bilgisayara indir diyorum model seç diyorum nokia var 5800 yok ????