Pop Superstar: Road To Celebrity %100 Türkçe Geliyor...

Sponsorlu Bağlantılar

  • 16 Ağustos 2014
  • 1986 Okunma
  • 43 Cevap

  1. 16 Ağustos 2014 #1
    Sponsorlu Bağlantılar

    240x320: PopSuperstarRTC_tr_240x320_jar (_jar kısmını .jar olarak değiştirin.)

    Ana Menü: %100
    Eğitim: %70
    Mesajlar: %2
    Etkileşim: %6
    Senaryo: %7
    Haberler: %2
    Sosyal Ağ: %70
    Sanatçı Sözleri: %100

    Oyundan Resim:
    < Resmi açmak için tıklayın >


    Kişisel sebeplerden dolayı çeviriye bir süre ara verdim. Oyunun çevirdiğimiz kısmını yukarıdaki linkten indirebilirsiniz.
     


    Yazan: Skymich

    Sponsorlu Bağlantılar
    Mobil cihaz ile gönderdi
    Son düzenleme: 19 Ağustos 2014
  2. 16 Ağustos 2014 #2

    Bilişim Profesörü

    Bilişim Profesörü

    Abi, ben çeviri işlerini bıraktım ingilizce bilgim çok olmadığı için, tek başıma da zor oluyor. Ama istersen küçük yerler felan varsa yardım edebilirim :)
     
    Skymich bunu beğendi.
  3. 16 Ağustos 2014 #3

    Skymich

    Skymich
    Düşünmen yeter :) Küçük değilde, cümle çevirilerinde iyi olan biri lazım.
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  4. 16 Ağustos 2014 #4

    Bilişim Profesörü

    Bilişim Profesörü
    Yok abi bana ters o zaman, benim o kadar iyi değil dil çevirim :D Sana kolay gelsin artık :)
     
    Skymich bunu beğendi.
  5. 16 Ağustos 2014 #5

    by_aLi_1907

    by_aLi_1907
    ben yardim edebilirim istersen :hmmm
     
    Samsung ile gönderdi
  6. 16 Ağustos 2014 #6

    Skymich

    Skymich
    Çok iyi olur :) Eğer çevirirsen mesaj olarak metin dosyasını yollayayım?
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  7. 16 Ağustos 2014 #7

    by_aLi_1907

    by_aLi_1907
    yolla çeviririm :)
     
    Samsung ile gönderdi
  8. 16 Ağustos 2014 #8

    Skymich

    Skymich
    Tamam, metni hazırlayınca yollarım.
    ---
    QFS.mobi - Download 1550786 işte burada. 50 cümle var.
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  9. 16 Ağustos 2014 #9

    HELL BREAKER

    HELL BREAKER
    banada ver biyer dalgalı çeviride süperim rf 15 çevirdim... t direktör güzel oynayınca maç sonu gelip al sana benden donurma diyo :D bide top isteme var ya give me the ball falan onlardan birine (adminler banlamasın anlatmak için yazıyom) topu ver amk topu yazdım :D spiker faul lan faul ver kırmızıyıııı diyo :D istersen çevireyim ama dalga geçerek çevirrim orasına karışmam olsun dersen yolla...
     
  10. 16 Ağustos 2014 #10

    Skymich

    Skymich
    Dalga geçilecek yer var, ciddi olunacak yer var :) Istersen yollayayım?
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  11. 16 Ağustos 2014 #11

    HELL BREAKER

    HELL BREAKER
    dalga geçilecek yerleri yolla dalga geçeyim oralar süper zevkli oluyor :D
    ---
    cümle çevirimde iyide sıkılınca ciddi olamıyom dalgaya veriyom :D ingilizcem süper ama sıkılmasam iyi :D
    ---
    haberleri yolla severim spikerlik habercilik işlerini :D
     
  12. 16 Ağustos 2014 #12

    Skymich

    Skymich
    Ben sana karışık yollayayım cümle ve kelimeleri. Istediğini çevir o zaman.
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  13. 16 Ağustos 2014 #13

    HELL BREAKER

    HELL BREAKER
    haberleri yolla ama hepsi olmasın (kelime yollama cümle yolla) kelimeleri herkes çevirebilir onları ingilizcesi zayıf arkadaşlara ayarla... çok fazla yollama sıkılır dalgaya vururum haberin olsun :D haberlerin dalga geçilecek kısımlarını yolla haberi amk spor yapayım :D ( amk =açık mert korkusuz un kısaltılmışı)
    ---
    bide silinmeyen+ basınca direk indirme başlayan link istersen dosyayı bana mesajdan at ben buraya yapayım linki (maxicep linki değil)
     
  14. 16 Ağustos 2014 #14

    Skymich

    Skymich
    QFS.mobi - Download 1550849
    ---
    Karışık textler var, istediğini çevir.
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  15. 16 Ağustos 2014 #15

    HELL BREAKER

    HELL BREAKER
    Haberler var mı içinde?
    ---
    Bide karakter sayısına uyayım mı? Uzun mu çevireyim? Karakter sayısını geçsem yine oluyo mu? Yoksa hex editörlemi yapcaz?
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  16. 16 Ağustos 2014 #16

    Skymich

    Skymich
    Karakter sayısı önemli değil. Text dosyasını arkadaşım düzenlediği için haber var mı bilmiyorum ama kesin dalgalık bi' şeyler vardır.
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  17. 17 Ağustos 2014 #17

    by_aLi_1907

    by_aLi_1907
  18. 17 Ağustos 2014 #18

    Skymich

    Skymich
    Bu ne hız :) Text dosyası hazırlıyorum, bitince yollarım. Bu arada emeği geçenlere quantumof mu yazayım başka bir şey mi?
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  19. 17 Ağustos 2014 #19

    by_aLi_1907

    by_aLi_1907
    by ali yaz :D
     
    Skymich bunu beğendi.
  20. 17 Ağustos 2014 #20

    HELL BREAKER

    HELL BREAKER
    ben başladım az sonra atarım dosyayıda benimkine TURKİSH TEAM (casonurillas) yazar mısın?
     

Hızlı Cevapla

Taslak kaydedildi Taslak silindi
Yüklüyor...
19/08/2019 - 20:03