DERBEDER-34-
Üye
Philips Xenium X800
arkadaşlar geçen gün nette tesadüfen bir telefon gördüm x800 diye bu makinanın şarjı 1 ay gidiyormuş,10 saat konuşma süresi 2mp camera 8gb kadar artırılabilen hafıza falan çok güzel özellikleri var.. tipide iphone-5800-samsung omnia karışımı bişey ama çok güzel ... teknosada gördüm biraz kurcaladım hakketen çok güzel cihaz,zaten öteden beri,ben philipsin kialteli mallar ürettiğin ve hakerttği yerde olmadığını düşünüyordum.. bu makinayı
kullanan varmı hiç???
kullanan varmı hiç???

herkeste olmasını istemem bu telefonun 