programın nasıl çalıştığı hakkında bilgi werirmisin?
--------------- Ekleme ---------------
öncelikle telefonumuzu bilgisayara usb kablosu ile takıp telefon ekranında acılana menuden com port u seciyoruz. ( comporttan bağlanamıyorsanız veya menu çıkmıyorsa yardım için sitede gerekli açıklamalar ana sayfadaki forum başlıklarında mevcut)
ardından MTK-Audio-parameters-tools programını açıyoruz. connect kısmında comport menusunden com1-com2 artık hangi comdan baglandıysanız onu seciyorsunuz. speed kısmında 115200 seciyoruz eger yoksa kendimiz yazıyoruz. ardından CONNECT e basıyoruz ve sonunda en altta connected yazacak. şuanda program telefonunuza bağlandı.
en altta mode select var. burada 3 secenek mevcut.
normal mode : normal kullanım ayarları
Loud Spk Mode : kulaklık modu
H.Free Mode : megafon(hoparlörden konuşma) modu
hangisini ayarını yapmak istiyorsanız onu seciyorsunuz.
seçimi yaptıktan sonra sıra geldi ayarlara.
sağdaki kısımlardaki Read : Varolan Ayarları Okuma ADJ : Üzerine yazma işlemini yapar.
Speech Set : Görüşme sesi ayarı ( Karşı Tarafın Sesi)
Melody Set : Mp3 - Radyo - TV ses ayarları içindir.
Mic Set : Mikrofon sesi ayarları
Side Ton set : Yan tonların ayarları ( veya ses netliği ayarı)
Şimdi gelelim ayar yapmaya
Mesela kulaklıktan müzik sesini artırma
Loud Spk Mode seçiyoruz - Melody set kısmında Read basıyoruz
örneğin Level 6 (Maksimum çıkan ses) 170. Onu 200 yapıyoruz ve ADJ ye basıyoruz. Kulaklık sesimiz artırdık.(en fazla 255 yapabiliriz.Ama 255 te ses çok bozuluyor)
diğer ayarları deneme yanılma ile kendinize göre düzenleyebilirsiniz.
ayrıca level 0 ' a deger olarak 0 yazarsanız telefonu sessiz olarakta ayarlayabilirsiniz
başka bi siteden buldum umarım yardımcı olur
--------------- Ekleme ---------------
arkadaşlar denedim ve gerçekten oldu sesi yükseldi



yazanların aynısını yapın
