Arkadaşlar konu açılalı neredeyse 6 ay olmuş. Bu kadar zaman sonra neden yorum yapıp konuyu yukarı taşıyorsunuz. Hayır güncelliğini koruyan bir konu olsa isterse üç senelik olsun yorum yapın. Adam 6 ayda üç telefon değiştirir. Hiç mi forum kullanmadınız.