pc topladım nasıl olmuş :)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

55baris55

Üye
    Konu Sahibi
birde 3d tvlerde 200 hz az diyorlar 200 yeterli değilmidir ?
 


SeniGördüm

SeniGördüm

Üye
bak bakalım smart tv
 

55baris55

Üye
    Konu Sahibi
wifi olayı evet diyorda cogu tv öyle diyor ama aparat olmadan çalışmıyor bu da öyle mi ki :bilmm

ek olarak bu vatanda gözlük hediye verilmiyor :( gözlük hediyesi olsa güzel olurdu aslında.

öncedende sordum 200 hz 3d tvler için yeterli değildir diyorlar doğrumudur?
 
SeniGördüm

SeniGördüm

Üye
bence yeterli
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
beyler konuyu dagıtmayın teknoloji bölümüne hadi bakayım :kop2: kilitlicem yoksa burayı :aha:
pc bölümü burası aloooo.. kime diyorum :zuhaha:
 
SeniGördüm

SeniGördüm

Üye
wifi direct yaziyor

- - - Eklendi - - -

hasan sana onerim fx5200:kop2:


- - - Eklendi - - -

5200 fazla gelir sana intel hd graphics:kop2:
 
06kubilay06

06kubilay06

Üye
sen bi bütçeni söylede biz toplayalım..
senin yazdıkların uygun değil.

bu arkadaşa saolsn bana 1 tane topladı ben daha sipariş etmeden 2 gun once yakın bı arkadaşıma gostermıstım o aynı gun sipariş etti 2 tb lık hdd aldı dun de kasayı beraber topladık arkadaşa win7 ulti kurduk bilgisayar canavarrr gibi arkadaşım ekran klavye mouse hoparlör kasa her şey dahl toplamda 1850 tl verdi ama bilgisayar canavar gibii o paraya fazlasıyla değdi arkadaşımm cidden menmun çok süper bişi oldu
 
  • Beğen
Tepkiler: L-LumieRe

55baris55

Üye
    Konu Sahibi
kusura bakma hasan dağıttık konuyu :) 200 hz üstü 3d tv atabilirmisin kardeş bide smart olanlarından :naughty:


birde aktif ve pasif gözlükler hakkında bilgin varmı ?
 
SeniGördüm

SeniGördüm

Üye
bekle

- - - Eklendi - - -

http://www.bimeks.com.tr/urun/123675/lg-42lm660s-106-ekran-3d-led-tv.aspx bir de buna bak
 

55baris55

Üye
    Konu Sahibi


http://www.bimeks.com.tr/urun/123675/lg-42lm660s-106-ekran-3d-led-tv.aspx bir de buna bak

Bugun bimeks mağazına gittiğimde bende bunu beğenmiştim.Satış görevlisiyle baya konuştuk.4 adet gözlük veriyorlarmış şuydu buydu derken fiyatı 2100 liraydı sordugumda burda 2300 lıra dıyor herneyse artık.Bunun wifi'si aparat olmadan çalışmıyormuş malasef .s bende bi tv buldum yorumunu beklerim :
 
SeniGördüm

SeniGördüm

Üye
birde bu var.2 gözlük hediye
 

55baris55

Üye
    Konu Sahibi
Hehe aynısını atmışız :)
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
hiiiç kime diyom ben...
hadi kış kış :D :D gidin teknoloji bölümüne :dover:

neyse uyudum ben iyi geceler... fazla dağıtmayın ortalığı :ehe
 

55baris55

Üye
    Konu Sahibi
mod kovdu bizi iyi mi :bangin: söz fazla dağıtmayacaz. :aha:
 
SeniGördüm

SeniGördüm

Üye
hiiiç kime diyom ben...
hadi kış kış :D :D gidin teknoloji bölümüne :dover:

neyse uyudum ben iyi geceler... fazla dağıtmayın ortalığı :ehe

uyuduysan nasıl cevap veriyorsun.:kop2: bu arada o tv güzele benziyor.bende yatacağım.iyi geceler
 

55baris55

Üye
    Konu Sahibi
sağolun yarında bi vatanbilgisayarın mağazasına gitmek lazım neyse iyi geceler :oke:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

xx11xx11
Cevap
35
Görüntüleme
2K
MAERKEK
Silinen Üye 2625978
Cevap
0
Görüntüleme
411
Silinen Üye 2625978
ANIL
Cevap
0
Görüntüleme
394
ANIL


Üst Alt