pc topladım nasıl olmuş :)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

55baris55

Üye
    Konu Sahibi
pc topladım nasıl olmuş :)
ekran kartı :
ya da pahalı geldiyse bu da olabilir :

ram :

8 gb biraz gereksiz olduğunu düşünüyorum birazda bu da olabilir :

güç kaynagı :


işlemci :


anakart :


bunlar %8
indirimle
1283 tl ediyor.Fakat bunları %25 indirmdeyken alırsak 1000 den az bir fiyat olucak tadından yinmez valla.

birde bi sorum olacak bunların birbirine uyumlu olmasına dikkat ettim fakat gözümden kaçan birşey varsa affola düzeltin beni.Uymuyorsa nedenini söyleyin ki bilelim.Şimdiden sağolun...
 


SeniGördüm

SeniGördüm

Üye
:ah:anakart intel işlemci amd.ram konusunda ise 2*4gb dual kit alınabilir.
 
Superfan

Superfan

Üye
Güzelmiş
 
yavuzkaraca

yavuzkaraca

Üye
eee hayırlı olsun kardeşim :)
 
kraldost

kraldost

Üye
yazdıkların sadece 1400 lira yapıyor birde ekran kartı 660 küsür işemci 270 küsür ben bunda afalladım ekran kartı pahallı ama sekiz çekirdekli işlemci ucuz hemde çok ucuz ram ise fena değil anakartta uygun powerde uygun gibi geldi birde bunları alırsan en az 2tb hdd oda 300 civarı 75 lirada sağlam dvd rt birde powersiz boş kasa dersek iyi soğutmalı sağlam bişi istersen 100 lirada o 1800 yada 1900 lira eder 22 inç led ekranıda ekleyelim sağlam bir marka olsa 300 de o 2200 lira hadi indirim i hesaba koyak 2000 liraya patlar bana dersen ben bu parayı vermem gerek duymuyorum :))) senin ihtiyacın varsa al kardeş hayırlı uğurlu olsun derim
 
SeniGördüm

SeniGördüm

Üye
asus m5a78l-mlx amd am3+ 1866mhz vga anakart:125tl...........xfx hd6870 gddr5 1gb 256bit ekran kartı:393tl............gskill (2*4gb) 8gb 1.5volt ddr3 ram:126tl...........VATAN COMPUTER - AMD - FX X4
4100 Soket AM3+ 3.6GHz 12MB
Cache 32nm İşlemci - CPU -
İşlemci...........ocz modxstream pro serisi 80+ 600watt power:196tl.......indirimli fiyatı 900tl ye patlıyor.üstüne bu ekran kartı az gelirse daha iyisi,yoksa bir ssd.benden bu kadar.
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
sen bi bütçeni söylede biz toplayalım..
senin yazdıkların uygun değil.
 
SeniGördüm

SeniGördüm

Üye


- - - Eklendi - - -

http://www.vatanbilgisayar.com/xfx-hd-687a-zhfc-hd6870-gddr5-1gb-256bit-amd-radeon-dx11-ekran-karti/productdetails.aspx?I_ID=58499
 

55baris55

Üye
    Konu Sahibi
yazdıkların sadece 1400 lira yapıyor birde ekran kartı 660 küsür işemci 270 küsür ben bunda afalladım ekran kartı pahallı ama sekiz çekirdekli işlemci ucuz hemde çok ucuz ram ise fena değil anakartta uygun powerde uygun gibi geldi birde bunları alırsan en az 2tb hdd oda 300 civarı 75 lirada sağlam dvd rt birde powersiz boş kasa dersek iyi soğutmalı sağlam bişi istersen 100 lirada o 1800 yada 1900 lira eder 22 inç led ekranıda ekleyelim sağlam bir marka olsa 300 de o 2200 lira hadi indirim i hesaba koyak 2000 liraya patlar bana dersen ben bu parayı vermem gerek duymuyorum :))) senin ihtiyacın varsa al kardeş hayırlı uğurlu olsun derim

mantıgını kavrayamadım yazdıklarım 1400 lıra edıyor derken nasıl 1400 hesapladın anlayamadım bırde ben burda kasa topladım lcd fln gerek duymadım.dvd fln mevcut onlarada gerek yok ben sadece bunları hesapladım gayette uygun olcagını dusunuyorum yorum yaparken bunlar hakkında yorum yaparsanız sevınırım.

- - - Eklendi - - -

sen bi bütçeni söylede biz toplayalım..
senin yazdıkların uygun değil.

uygun değil derken ?

- - - Eklendi - - -


http://www.vatanbilgisayar.com/xfx-hd-687a-zhfc-hd6870-gddr5-1gb-256bit-amd-radeon-dx11-ekran-karti/productdetails.aspx?I_ID=58499
[/QUOTE]

ekran kartı gayet hoş ama 400 tl ye yakın bir miktar ve 1 gb.benim seçtigim ise 600 tl civarında ve 2 gb bellek hızı olsun cekirdek hızı olsun daha iyi gözüküyor sağol yinede.
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
parçalar uyumsuz çalışmaz o sistem..
sen bütçeni söyle...
 
SeniGördüm

SeniGördüm

Üye
Bende onu diyorum.anakart intel işlemci amd
 

55baris55

Üye
    Konu Sahibi
Bende onu diyorum.anakart intel işlemci amd

pardon ya gözümden kaçmış olmalı başka anakart bakıyorum hemen sağol ilgin için.



Anakart olarak bunu buldum.Başka sorun yok herhalde.
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
pardon ya gözümden kaçmış olmalı başka anakart bakıyorum hemen sağol ilgin için.



Anakart olarak bunu buldum.Başka sorun yok herhalde.
arkadaşım bu 4. soruşum..
sen bir zahmet bize bütçeni söylede biz toplayalım. alla allaaaa
 
  • Beğen
Tepkiler: Amaru Shady

55baris55

Üye
    Konu Sahibi

arkadaşım bu 4. soruşum..
sen bir zahmet bize bütçeni söylede biz toplayalım. alla allaaaa

arkadaşım artistlik yapacağına uymayan yerini söyle düzeltelim.bütçe 1200-1300 bu arada.
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
arkadaşım artistlik yapacağına uymayan yerini söyle düzeltelim.bütçe 1200-1300 bu arada.
arkadaşım artıstlik felan yapmıyorum...
insani kaale alıp cevap vermiyorsun... bide dönmüş astistlik yapma diyorsun... :megafon:
gelmişsin burda bilen birinden yardım almak için konu açmışsın.
sorularımıza cevap versen yardım edicez.. ama kafanın dikine devam...
 
  • Beğen
Tepkiler: Amaru Shady

55baris55

Üye
    Konu Sahibi

arkadaşım artıstlik felan yapmıyorum...
insani kaale alıp cevap vermiyorsun... bide dönmüş astistlik yapma diyorsun... :megafon:
gelmişsin burda bilen birinden yardım almak için konu açmışsın.
sorularımıza cevap versen yardım edicez.. ama kafanın dikine devam...

Zaman bulup girdiğimde cevap veriyorum herkese gördügün gibi.Ben orda pc parçaları toplamışım sizin yorumunuzu bekliyorum neden cevap vermeyeyim.ben beğendiğim parçaları bakmanız açısından buraya konu olarak açtım hatalarım varsa düzeltiniz diye not atmışım.SeniGördüm adlı kullanıcı hatamı görmüş söylemiş bende hemen hatamı düzelttim.sen diyosun ki "bütçeni söyle biz toplayalım".bu artistlik değilde nedir orda parçaları göstermişim.Sen resmen herşeyi sen bilen biz bi halttan anlamayan adamlar gibi konuşuyorsun.Hatamızı söyle telafi edelim yada bütçeyi sormak yerine önerdiğin parçaları göster bakalım.Tartışmak yerine yardımlaşmamız için açtım bu konuyu.
 
  • Beğen
Tepkiler: Amaru Shady
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
Zaman bulup girdiğimde cevap veriyorum herkese gördügün gibi.Ben orda pc parçaları toplamışım sizin yorumunuzu bekliyorum neden cevap vermeyeyim.ben beğendiğim parçaları bakmanız açısından buraya konu olarak açtım hatalarım varsa düzeltiniz diye not atmışım.SeniGördüm adlı kullanıcı hatamı görmüş söylemiş bende hemen hatamı düzelttim.sen diyosun ki "bütçeni söyle biz toplayalım".bu artistlik değilde nedir orda parçaları göstermişim.Sen resmen herşeyi sen bilen biz bi halttan anlamayan adamlar gibi konuşuyorsun.Hatamızı söyle telafi edelim yada bütçeyi sormak yerine önerdiğin parçaları göster bakalım.Tartışmak yerine yardımlaşmamız için açtım bu konuyu.

senin de haklı olduğun yerler var tabi.




not: ilk defa bu bölümde tartışma görmek üzereyiz :ehe
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye


senin de haklı olduğun yerler var tabi.




not: ilk defa bu bölümde tartışma görmek üzereyiz :ehe
yooo... ilk defa değil..


ayrıca mevzuya gelecek olursak...
ben 9 aydır 7/24 buradayım bu bölümü idare ediyorum.
herkese yardımcı oluyorum.. binbir çeşit insan gördüm.
aynı şeyi 10 kere anlattıgım da anlamadıgı..
uygun değil dediğim halde yine gidip aynı model seçip uygunmu dediği...
başıma gelmeyen kalmadı...

sen bi bütçeni söylede biz toplayalım..
senin yazdıkların uygun değil.
ilk mesajımda yazdıgım gibi senin yazdıkların uygun değil diye bir cümle var orada...
sen konuyu açtıgında amd işlemci intel anakart koyunca e artık elden daha ne gelir..
sana ayrı ayrı anlatıp düzeltene kadar. senden bütçeni istedim uygun bir sistem toplayıp açıklamasını yapacagım...
bölümü biraz araştırırsan nasıl sistemler yazıp anlattıgımı görürsün..

şu aralar işlerim yogun foruma çok az giriyorum... üzerine alınma ama insanlarla ayrıntısına kadar uğraşacak.
1 şeyi 3 kere anlatacak, açıklayacak zamanım şu aralar malesefki yok...

bu piyasayla çok yakından ilgileniyorum. güncel olarak takip ediyorum ve güzel sistemler çıkıyor benim klavyemden...
haa ister sen bana, ben sana yardımcı olurum güzel bir sistem toplarız... istemezsen araştıracak veya sana yardım edecek insan elbetteki çıkar :)

iyi geceler... sabah 7 de kalkıp işe gideceğim... :vur:
 

55baris55

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşım ben her mesajı dikkatli okuyorum emin ol.Uygun değil yazmışsın bende hatamı düzeltmek ve öğrenmek amacıyla nerde hata yaptığımı sordum.SeniGördüm adlı arkadaş sağolsun düzelttirdi beni.Sen ise hala ısrarla bütçe sordun bende sana bütçemi söyledim dedim ki tartışmayalım yardımlaşalım.Bütçeyi söylediğim halde onca laf ettin o kadar laf edeceğine şimdiye bütün önerdiğin parçaları atmıştın bile.1 şeyi 1 kere söylemeyi becerebilsen 3 kere söylemene gerek kalmıyacak.Diğer arkadaşlara önerdiğin parçalara da baktım merak etmeyesin.İnventus sitesine birazda güvenemedim nedense.Her neyse ben sende dahil herkesten yardım bekliyorum.

Arkadaşlar bi sorum olacak şu anakartın mhz si ile ram'in mhzsinin aynı olması mı gerekiyor ?

Yardım eden herkese teşekkürler şimdiden...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

xx11xx11
Cevap
35
Görüntüleme
2K
MAERKEK
Silinen Üye 2625978
Cevap
0
Görüntüleme
411
Silinen Üye 2625978
ANIL
Cevap
0
Görüntüleme
394
ANIL


Üst Alt