Pc nasıl sizce ???

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ısınıyo ama sonuçta.
22nm çok ısınma yapmaz.
ısındı diye öldümü...
10-15 derece bişeyi değiştirmez..
ortalama 10 yıl ömür hesapla
4.5 ghz yaparsan ömrüne 9 yıl desek.. minimum 7 yıl olur..

7 yıl sonra zaten bu işlemci ile mario bile oynanmaz
şimdinin pentium 4 ü olur
 
Bendeki s2 gibi.....iyide 3.0ghz işlemciyi 3.5ghz de kullanırsan hiçbir sorun olmaz aynı benim gibi

- - - Eklendi - - -


oynanır canım.bu zamanın mariosu o zamanın bf3 olur herhalde. grafiklere bakıp dalga geçeriz
 
Tepkiler: L-LumieRe
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...