MaaşallahDedemin sigara koleksiyonunda 2 tane 1970'lerden kalma parlement sigarası vardı yanlış hatırlamıyorsambütün sigaraların markalarını vs. excel'e girerken parlement yazdığımı hatırlıyorum
1968- 1984 yılları arasından kalma tam 460 tane sigara varTütün içtiğim için beni bek etkilemedi ama cumartesi günü bi camel aldım herkes otlandı
Maaşallah
Seni ilgilendirir mi ki ?Buna mı sevindiz?
3 ay oldu mübarek@Türe sen cağara içiyor muydun?

Soru sordum, düzgün cevap verebilirsin dimi?Seni ilgilendirir mi ki ?
Saçma bir soruya saçma bir cevap yakışır.Soru sordum, düzgün cevap verebilirsin dimi?
Aferin sana o zaman.Saçma bir soruya saçma bir cevap yakışır.
Sağolasın.Aferin sana o zaman.
Insana zararı olan şeyi mi kutlayacazmaxi kutlamalara açsaydınız ya konuyu.![]()

Bunlar henüz söylenti arkadaşlar, şimdilik henüz böyle bir indirim yok.![]()
1996'da başladım ve 2004/13 Nisan'da bıraktım. O gün bu gündür bir daha hiç içmedim.Sen içiyor muydun abi?

Sen içiyor musun abi.
Tiryakisi değilim.Sen içiyor musun abi.
