Oyun ve İşlemci

sena5135

Üye
    Konu Sahibi
Oyun ve İşlemci
soru açık oyun oynarken işlemci ve harddisk sıcaklığı kaç derce olmalı pes 13 oynarken özellikle
 

Uhops

Üye
Pes 13 yüksek sistem istemiyor çok fazla olmamalı.
 
işlemcinin sıcaklığı 70 i geçmemeli ondan sonrası tehlikeli.
 
benim işlemci nette gezinirken 80 dereceyi buluyor

- - - Eklendi - - -

6 yıldır da birşey olmadı
 

fk555897

Üye
Oyunlar işlemciye fazla yüklenmediğinden bir sorun çıkarmaz ama işlemciye iyi bir fan takmakta fayda var.
 
arkadaşlar termal macun ve sogutmanın tozunu temizlemenizin büyük etkisi var.
macun olarak xigmatek G3606 öneriyorum

dün notebooku söktüm paramparça ettim macunu yeniledim temizledim fln. 2 bucuk saat sürdü ancak 15-20 derece fark etti

foto isteyen varmı
 

sena5135

Üye
    Konu Sahibi
bide işlemcimin yada harddiskin vb. kendi soğutması olabilirmi? ayrıca sence nasıl işlmeic sıcaklığı pes 13 için 72
 
harddiskin sıcaklıgı pek etkilemez. 45 lerde bile sorunsuz çalışır ancak serin olması iyi olur tabiki.
işlemci 70 derece az biraz fazla.. benimki de 75-80 leri görüyordu. şuan 40 derece max 60 oluyor
 

sena5135

Üye
    Konu Sahibi
harddiskin sıcaklıgı pek etkilemez. 45 lerde bile sorunsuz çalışır ancak serin olması iyi olur tabiki.
işlemci 70 derece az biraz fazla.. benimki de 75-80 leri görüyordu. şuan 40 derece max 60 oluyor
oyun oynarrken bile peki o macun işini yaprsam garanti gidecek değilmi
 
oyun oynarrken bile peki o macun işini yaprsam garanti gidecek değilmi
evet macun için sökmen lazım garanti gitmesini bırak sökmeye sökersin belki ancak geri toplayabilir misin orası mechul
uğraşmana gerek yok senin pc yeni heralde benimki 4 yılını doldurmak üzere. kurumuştu macunu değiştiğim çok iyi oldu...
genelde chrome da 10-15 sekme civarı kullanıyorum. aşırı bir ısınma yapıyordu video açıyordum fln. chrome ile 70 derece oluyordu...

şuan chrome da max 45 oluyor. önceden fan susmuyordu şuan çalıştığını duymuyorun
oyunda daha denemedim ancak RIP yaparken max 60 oldu dediğim gibi.
 

sena5135

Üye
    Konu Sahibi


bu durumda benim 70 sorun değil evet pc 4 aylık nurtopu gibi