Telefon Tavsiyesi Oyun Telefonu Tavsiyesi

Sponsorlu Bağlantılar

orxan_92

orxan_92

Üye
Oyun telefonu olarak biraz daha biriktirip Nexus4 xperia Sp_M2 al derim ama discoverye bulaşma S2 alsan daha iyi
 


Jelly Beanci

Jelly Beanci

Üye
Gmd kullaniyorum Ben menude felan herangi bi donm goremedim valla anddoid menulerde donuyo felan sehir efsanesi gibi bisey oldu artik bu 2 cekirdekli telefonlar yok oyle bisey



Ayrica nexux 4 tavsiye ederim cunku guncellemeleri en erken alan telefon nexux 4 alamiosan gmd al diger cihazlari dusunme bile gerisi berbatModern combat 4
Real racing 3
Gta sa
Fifa 14
Minecraft(pc deki gibi donma var anlik ama oyun hatasi)
Nfs mostwanted
Batman the dark knight rises
The walking dead
Rawensword 2
Nova 3
Dead trigger 2-1
Hepsini oynadim hicbirinde kasma yok
Asphalt 8 kasma var ama neden var bilmiyorum grafikleri cok iyide degil anlamadim heralde optumazyon sorunu olabilirasphalt 8 cok kotu(bana gore) bunuda belirteyim
Gta sa da görüntü kalitesini ne durumda
Böyleyse sıkıntı yok
 

Silinen Üye 2313801

Kapalı Hesap
Gmd tabi kasmaz lumia 525 bile kasmıyor :ehe

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 
ishak388

ishak388

Üye
xperia sp
 

Silinen Üye 2313801

Kapalı Hesap
Ya al s4 gitsin

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 


Üst Alt