Telefon Tavsiyesi Oyun Telefonu Tavsiyesi

Sponsorlu Bağlantılar



Jelly Beanci

Jelly Beanci

Üye
Valla ben oc yapsamda yapmasamda aynı ısıyı ve pil süresini alıyorum ama underclock yapınca farkediyor
Yaptığın overclock un nekadar artırdığın önemli mesele note 2 de 2.0 ghz oc yapınca sadece pil ömrü kısaliyor ben tekrar stock roma döndüm
 
DalvikCache

DalvikCache

Üye
Mesela asphalt 8 galaxy mini 2 dede rahat oynanıyor ama grafikler 5800 daki asphalt 4 e benziyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: mürteza16
kfahaa

kfahaa

Üye
Gm elit al
 
Jelly Beanci

Jelly Beanci

Üye
Gmd alma en az 2013 de çıkmış bir telefon olsun fiyati sana kalmış 1.4 ghz dört çekirdek yada 2 çekirdek 1.8 ghz işlemcisi olmalı 2 gb ram 4.5 inç den büyük ekranı olmalı

-----
Ekledi
-----
Yanlız fiyat performans oranı gmd telefonlarda iyi ancak malzeme ve parçalar orta seviye (işlemci üreticisi , dış malzeme , ekran kalitesi, cam kalitesi hoparlör yazılım (arayüz) )
Bu yüzden tavsiye etmem biraz sorunlu telefon
 
Son düzenleme:
Mustafa-26

Mustafa-26

Üye
Dusuk grafikte calistirmadim ayrica sen neden bu kadar kotuluyosun millet beğenirken
 
DalvikCache

DalvikCache

Üye
Yaptığın overclock un nekadar artırdığın önemli mesele note 2 de 2.0 ghz oc yapınca sadece pil ömrü kısaliyor ben tekrar stock roma döndüm
Ben CPU ya değil GPU ya oc yapıyorum CPU zaten yeterli
 
said32

said32

Üye
Ya ama ben neden kasmadan oynuyorum bu oyunları
O Oyunu discovery de en düşük grafikte kasmadan oynamak için yapmadığım şey kalmadı. Sen hala tutturuyorsun kasmıyor diye . Ya yalan söylüyorsun ya da senle benim kasma hakkındaki ölçütlerimiz birbirine yakın bile değil. Ve Sen hala Önemli olan konuyu anlamamışsın ,HOC u indir en yüksek grafiklere al bakalim Noluyor. Fps 10 lara düşüyor . En düşükte bile yeterli değil fps su gibi akmasi için. Fakat mesela bende galaxy S4 var en yüksek grafikte oyun su gibi akıyor en zorlayıcı savaş sahnelerinde bile fps hala yüksek ve oyun akıyor. Oyun canavarı diyor adam ! Yoksa Discovery Gerçekten de iyi telefon f/p oranı müthiş ama Adama parasını yanlış telefona harcatma Günahı boynuna kalır :) dostum
 
Jelly Beanci

Jelly Beanci

Üye
Ben CPU ya değil GPU ya oc yapıyorum CPU zaten yeterli
Ben örnek vermek için yazdım eğer günü oc yapacaksam 800 Mhz ye yukseltince sadece benchmark sonuçları yükseliyor cihaz hızlı olduğu için oyunlarda yine aynı performansı veriyor sadece pil ömrüm kısaldigi için kullanmıyorum stock rom gayet stabil ve hızlı
 
DalvikCache

DalvikCache

Üye
Ben örnek vermek için yazdım eğer günü oc yapacaksam 800 Mhz ye yukseltince sadece benchmark sonuçları yükseliyor cihaz hızlı olduğu için oyunlarda yine aynı performansı veriyor sadece pil ömrüm kısaldigi için kullanmıyorum stock rom gayet stabil ve hızlı
Nexus 4 te de sadece GTA sa de fark ediyor diğer oyunlar aynı
 

uqur4098

Üye
    Konu Sahibi
nexus 4 ciddi çok güzel bir telefon tasarım ve yazılım olarak Google'ın olması da ayrıcalık katıyor çünkü kendi telefonlarına çok daha büyük özen gösteriyorlar. 2. el nexus a çok yakınım. Ama işte arkadaşın dediği gibi en yüksek kalitede bile yağ gibi kayacak telefon lazım. Eğer nexus 4 böyle diyen varsa düşünmeden nexus 4 alacamSahibinden'de Nexus 4 ikinci el 500-600 TL arası ama doğru satıcı bulmak lazım.



Şu videoda Nexus 4 yetersiz kalmış.
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız

Mediumda kasmadan oynatıyor ama
 
Son düzenleme:

kerem28yuksel

Üye
ben de deminden beri bu telefona bakıyorum 600 tl çok çok güçlü bir telefon ama stabilitesi insanı korkutuyor mesela windows phone larda hiçbir şekilde menüde kasma donma kapnıp açılma sorunu yok. ama androidlerin çoğunda bu sorun vardı. gerçekten güçlü bir telefon ama ekran kartının bilinmemesi de biraz korkutuyor
s3 mini beğenilmiyor, elime geçti gerçekten dandik bir telefon tek özelliği adının galaxy olması. güçlü bir telefon olabilir ama stabil değil bazı stock romlar ile düzeltiliyor diyorlar. s3 artık eskidi ama iyi telefon doğrusu. diğer yandan s4 mini harikalar yaratabilir de çok pahalı. discovery'e biraz daha yakınım
Gmd kullaniyorum Ben menude felan herangi bi donm goremedim valla anddoid menulerde donuyo felan sehir efsanesi gibi bisey oldu artik bu 2 cekirdekli telefonlar yok oyle bisey



Ayrica nexux 4 tavsiye ederim cunku guncellemeleri en erken alan telefon nexux 4 alamiosan gmd al diger cihazlari dusunme bile gerisi berbatModern combat 4
Real racing 3
Gta sa
Fifa 14
Minecraft(pc deki gibi donma var anlik ama oyun hatasi)
Nfs mostwanted
Batman the dark knight rises
The walking dead
Rawensword 2
Nova 3
Dead trigger 2-1
Hepsini oynadim hicbirinde kasma yok
Asphalt 8 kasma var ama neden var bilmiyorum grafikleri cok iyide degil anlamadim heralde optumazyon sorunu olabilirasphalt 8 cok kotu(bana gore) bunuda belirteyim
 
  • Beğen
Tepkiler: Mustafa-26
Mustafa-26

Mustafa-26

Üye
Gmd kullaniyorum Ben menude felan herangi bi donm goremedim valla anddoid menulerde donuyo felan sehir efsanesi gibi bisey oldu artik bu 2 cekirdekli telefonlar yok oyle bisey



Ayrica nexux 4 tavsiye ederim cunku guncellemeleri en erken alan telefon nexux 4 alamiosan gmd al diger cihazlari dusunme bile gerisi berbatModern combat 4
Real racing 3
Gta sa
Fifa 14
Minecraft(pc deki gibi donma var anlik ama oyun hatasi)
Nfs mostwanted
Batman the dark knight rises
The walking dead
Rawensword 2
Nova 3
Dead trigger 2-1
Hepsini oynadim hicbirinde kasma yok
Asphalt 8 kasma var ama neden var bilmiyorum grafikleri cok iyide degil anlamadim heralde optumazyon sorunu olabilirasphalt 8 cok kotu(bana gore) bunuda belirteyim
Aynen kardeşim dediklerinde sonuna kadar haklısın aspalth 8 de de optimizasyon sorunu var
 

uqur4098

Üye
    Konu Sahibi
Gmd kullaniyorum Ben menude felan herangi bi donm goremedim valla anddoid menulerde donuyo felan sehir efsanesi gibi bisey oldu artik bu 2 cekirdekli telefonlar yok oyle bisey



Ayrica nexux 4 tavsiye ederim cunku guncellemeleri en erken alan telefon nexux 4 alamiosan gmd al diger cihazlari dusunme bile gerisi berbatModern combat 4
Real racing 3
Gta sa
Fifa 14
Minecraft(pc deki gibi donma var anlik ama oyun hatasi)
Nfs mostwanted
Batman the dark knight rises
The walking dead
Rawensword 2
Nova 3
Dead trigger 2-1
Hepsini oynadim hicbirinde kasma yok
Asphalt 8 kasma var ama neden var bilmiyorum grafikleri cok iyide degil anlamadim heralde optumazyon sorunu olabilirasphalt 8 cok kotu(bana gore) bunuda belirteyim

asphalt serisini beğenmiyorum zaten nexus 4 olmazsa kesın bu telefondayım hocam karar verdim sağolun hepinize yardımlarınız için teşekkürler
 
  • Beğen
Tepkiler: kerem28yuksel
anilari35

anilari35

Üye
valla discovery kullanıyorum kastıgı oyunları söyleyim
flappy bird onun dışında birde gangster vegas ve asphalt 8 in çok yüsek ayarlarda kasıyor oda havok motorlu oldugu için
gta sa falan hepsınde sıkıntısız
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Galaxy Win veya sıfır varsa nexus 4
 
007wolverine

007wolverine

Üye
modern combat 4 gmd sıfir kasma tavsiye ederim.
 
byAndroid

byAndroid

Üye
Moto g veya discovery
 
kemsaf

kemsaf

Üye
s3 al
 
Ertan.D

Ertan.D

Üye
Motorola Moto G
 


Üst Alt