DalvikCache
Üye
Düşük grafikte çalıştığı için mesela grafik ayarı olmayan oyunlar cihaz donanımını otomatik algılar ve ona göre grafik kalitesi verirYa ama ben neden kasmadan oynuyorum bu oyunları
Düşük grafikte çalıştığı için mesela grafik ayarı olmayan oyunlar cihaz donanımını otomatik algılar ve ona göre grafik kalitesi verirYa ama ben neden kasmadan oynuyorum bu oyunları
Yaptığın overclock un nekadar artırdığın önemli mesele note 2 de 2.0 ghz oc yapınca sadece pil ömrü kısaliyor ben tekrar stock roma döndümValla ben oc yapsamda yapmasamda aynı ısıyı ve pil süresini alıyorum ama underclock yapınca farkediyor
Ben CPU ya değil GPU ya oc yapıyorum CPU zaten yeterliYaptığın overclock un nekadar artırdığın önemli mesele note 2 de 2.0 ghz oc yapınca sadece pil ömrü kısaliyor ben tekrar stock roma döndüm
O Oyunu discovery de en düşük grafikte kasmadan oynamak için yapmadığım şey kalmadı. Sen hala tutturuyorsun kasmıyor diye . Ya yalan söylüyorsun ya da senle benim kasma hakkındaki ölçütlerimiz birbirine yakın bile değil. Ve Sen hala Önemli olan konuyu anlamamışsın ,HOC u indir en yüksek grafiklere al bakalim Noluyor. Fps 10 lara düşüyor . En düşükte bile yeterli değil fps su gibi akmasi için. Fakat mesela bende galaxy S4 var en yüksek grafikte oyun su gibi akıyor en zorlayıcı savaş sahnelerinde bile fps hala yüksek ve oyun akıyor. Oyun canavarı diyor adam ! Yoksa Discovery Gerçekten de iyi telefon f/p oranı müthiş ama Adama parasını yanlış telefona harcatma Günahı boynuna kalırYa ama ben neden kasmadan oynuyorum bu oyunları
dostumBen örnek vermek için yazdım eğer günü oc yapacaksam 800 Mhz ye yukseltince sadece benchmark sonuçları yükseliyor cihaz hızlı olduğu için oyunlarda yine aynı performansı veriyor sadece pil ömrüm kısaldigi için kullanmıyorum stock rom gayet stabil ve hızlıBen CPU ya değil GPU ya oc yapıyorum CPU zaten yeterli
Nexus 4 te de sadece GTA sa de fark ediyor diğer oyunlar aynıBen örnek vermek için yazdım eğer günü oc yapacaksam 800 Mhz ye yukseltince sadece benchmark sonuçları yükseliyor cihaz hızlı olduğu için oyunlarda yine aynı performansı veriyor sadece pil ömrüm kısaldigi için kullanmıyorum stock rom gayet stabil ve hızlı
Gmd kullaniyorum Ben menude felan herangi bi donm goremedim valla anddoid menulerde donuyo felan sehir efsanesi gibi bisey oldu artik bu 2 cekirdekli telefonlar yok oyle biseyben de deminden beri bu telefona bakıyorum 600 tl çok çok güçlü bir telefon ama stabilitesi insanı korkutuyor mesela windows phone larda hiçbir şekilde menüde kasma donma kapnıp açılma sorunu yok. ama androidlerin çoğunda bu sorun vardı. gerçekten güçlü bir telefon ama ekran kartının bilinmemesi de biraz korkutuyor
s3 mini beğenilmiyor, elime geçti gerçekten dandik bir telefon tek özelliği adının galaxy olması. güçlü bir telefon olabilir ama stabil değil bazı stock romlar ile düzeltiliyor diyorlar. s3 artık eskidi ama iyi telefon doğrusu. diğer yandan s4 mini harikalar yaratabilir de çok pahalı. discovery'e biraz daha yakınım
Aynen kardeşim dediklerinde sonuna kadar haklısın aspalth 8 de de optimizasyon sorunu varGmd kullaniyorum Ben menude felan herangi bi donm goremedim valla anddoid menulerde donuyo felan sehir efsanesi gibi bisey oldu artik bu 2 cekirdekli telefonlar yok oyle bisey
Ayrica nexux 4 tavsiye ederim cunku guncellemeleri en erken alan telefon nexux 4 alamiosan gmd al diger cihazlari dusunme bile gerisi berbatModern combat 4
Real racing 3
Gta sa
Fifa 14
Minecraft(pc deki gibi donma var anlik ama oyun hatasi)
Nfs mostwanted
Batman the dark knight rises
The walking dead
Rawensword 2
Nova 3
Dead trigger 2-1
Hepsini oynadim hicbirinde kasma yok
Asphalt 8 kasma var ama neden var bilmiyorum grafikleri cok iyide degil anlamadim heralde optumazyon sorunu olabilirasphalt 8 cok kotu(bana gore) bunuda belirteyim
Gmd kullaniyorum Ben menude felan herangi bi donm goremedim valla anddoid menulerde donuyo felan sehir efsanesi gibi bisey oldu artik bu 2 cekirdekli telefonlar yok oyle bisey
Ayrica nexux 4 tavsiye ederim cunku guncellemeleri en erken alan telefon nexux 4 alamiosan gmd al diger cihazlari dusunme bile gerisi berbatModern combat 4
Real racing 3
Gta sa
Fifa 14
Minecraft(pc deki gibi donma var anlik ama oyun hatasi)
Nfs mostwanted
Batman the dark knight rises
The walking dead
Rawensword 2
Nova 3
Dead trigger 2-1
Hepsini oynadim hicbirinde kasma yok
Asphalt 8 kasma var ama neden var bilmiyorum grafikleri cok iyide degil anlamadim heralde optumazyon sorunu olabilirasphalt 8 cok kotu(bana gore) bunuda belirteyim
