mezoart
Üye
Ovi Suite ve Güncellemeler, QT, SPB ?
Merhaba arkadaşlar,
Öncelikle sormak istediğim Anna gibi bir güncelleme yapmak istediğimde bunu Ovi'den yapmak daha seri olucaktır sanırım.Yalnız şöyle bir sorun var.Ben Ovi Suite'ten hesabımı açamıyorum nedense, sunucuya bağlanılamadı tarzında bir hata veriyor.Serverlar yoğun olduğu için dediklerini okudum.Güncellemeleri oturum açmadan yapabilir miyim acaba ?
Not: Ovi'den güncelleme yaptığımda güncellemeye yok diyor ama sunucuya bağlanılmadı cevabı orda da mevcut.Aynı hatayı güncelleme yaparkende veriyor anlayacağınız...
Diğer sorularımsa meraktan, araştırmama rağmen ne olduklarını anlayamadım hala.
1.Orjinal Anna ya da Belle güncellemesi için Navifirm'i kullanmam daha mı mantıklı olur ? (Geldiğinde tabi.)
2.QT denilen şey nedir ?
3.SBP Shell bir program mıdır, ne iş yarar ?
4.Telefonu flashlamak ne işe yarıyor ?
5.2 GB'lik hafıza kartı kullanıyorum.16'lık bir hafıza kartı telefonumun performansını iyi yönde mi kötü yönde mi etkiler ?
Umarım bu konularda yardımcı olabilirsiniz.Yardım eden, yardımcı olmak isteyen her yoruma ve kişiye şimdiden teşekkürler.
İyi Forumlar.
Öncelikle sormak istediğim Anna gibi bir güncelleme yapmak istediğimde bunu Ovi'den yapmak daha seri olucaktır sanırım.Yalnız şöyle bir sorun var.Ben Ovi Suite'ten hesabımı açamıyorum nedense, sunucuya bağlanılamadı tarzında bir hata veriyor.Serverlar yoğun olduğu için dediklerini okudum.Güncellemeleri oturum açmadan yapabilir miyim acaba ?
Not: Ovi'den güncelleme yaptığımda güncellemeye yok diyor ama sunucuya bağlanılmadı cevabı orda da mevcut.Aynı hatayı güncelleme yaparkende veriyor anlayacağınız...
Diğer sorularımsa meraktan, araştırmama rağmen ne olduklarını anlayamadım hala.
1.Orjinal Anna ya da Belle güncellemesi için Navifirm'i kullanmam daha mı mantıklı olur ? (Geldiğinde tabi.)
2.QT denilen şey nedir ?
3.SBP Shell bir program mıdır, ne iş yarar ?
4.Telefonu flashlamak ne işe yarıyor ?
5.2 GB'lik hafıza kartı kullanıyorum.16'lık bir hafıza kartı telefonumun performansını iyi yönde mi kötü yönde mi etkiler ?
Umarım bu konularda yardımcı olabilirsiniz.Yardım eden, yardımcı olmak isteyen her yoruma ve kişiye şimdiden teşekkürler.
İyi Forumlar.

