Ovi Suite ve Güncellemeler, QT, SPB ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
mezoart

mezoart

Üye
    Konu Sahibi
Ovi Suite ve Güncellemeler, QT, SPB ?
Merhaba arkadaşlar,
Öncelikle sormak istediğim Anna gibi bir güncelleme yapmak istediğimde bunu Ovi'den yapmak daha seri olucaktır sanırım.Yalnız şöyle bir sorun var.Ben Ovi Suite'ten hesabımı açamıyorum nedense, sunucuya bağlanılamadı tarzında bir hata veriyor.Serverlar yoğun olduğu için dediklerini okudum.Güncellemeleri oturum açmadan yapabilir miyim acaba ?
Not: Ovi'den güncelleme yaptığımda güncellemeye yok diyor ama sunucuya bağlanılmadı cevabı orda da mevcut.Aynı hatayı güncelleme yaparkende veriyor anlayacağınız...

Diğer sorularımsa meraktan, araştırmama rağmen ne olduklarını anlayamadım hala.

1.Orjinal Anna ya da Belle güncellemesi için Navifirm'i kullanmam daha mı mantıklı olur ? (Geldiğinde tabi.)
2.QT denilen şey nedir ?
3.SBP Shell bir program mıdır, ne iş yarar ?
4.Telefonu flashlamak ne işe yarıyor ?
5.2 GB'lik hafıza kartı kullanıyorum.16'lık bir hafıza kartı telefonumun performansını iyi yönde mi kötü yönde mi etkiler ?


Umarım bu konularda yardımcı olabilirsiniz.Yardım eden, yardımcı olmak isteyen her yoruma ve kişiye şimdiden teşekkürler.

İyi Forumlar.
 


Uruloki

Uruloki

Üye
1- ovi suite daha mantıklı resmi çünkü

2-qt şu an çoklu platformda uygulama yazma ve port etmeye yarayan programlama dili diyelim(gerçi c++kullanıyorda neyse) yani sen symbiana uygulama yazdın qt de onu meego ya da maemo ya da ve hatta windows mac ve linux a bile portlayabilmen demek

3- evet bir program arayüz programı yani standart kullandığından sıkıldıysan yükleyebilirsin android e benziyor biraz daha

4-telefonu flashlamak yazılım atmak demek işte navifirm den ve ya phoneix den yapabilirsin

5- o 16gb ile alakalı değil diyelim class4 aldın o zaman yavaş olur ama class 10 aldın o zaman hiç takılmaz yani hafıza kartının yazma ve okuma hızı önemli burda ki class8 filan idealdir
 
mezoart

mezoart

Üye
    Konu Sahibi
1- ovi suite daha mantıklı resmi çünkü

2-qt şu an çoklu platformda uygulama yazma ve port etmeye yarayan programlama dili diyelim(gerçi c++kullanıyorda neyse) yani sen symbiana uygulama yazdın qt de onu meego ya da maemo ya da ve hatta windows mac ve linux a bile portlayabilmen demek

3- evet bir program arayüz programı yani standart kullandığından sıkıldıysan yükleyebilirsin android e benziyor biraz daha

4-telefonu flashlamak yazılım atmak demek işte navifirm den ve ya phoneix den yapabilirsin

5- o 16gb ile alakalı değil diyelim class4 aldın o zaman yavaş olur ama class 10 aldın o zaman hiç takılmaz yani hafıza kartının yazma ve okuma hızı önemli burda ki class8 filan idealdir

Telefonu flashlamanın bana ekstradan bir getirisi olucak mıdır peki ?Sakıncalı olduğunu okumuştumda, açıkçası çokta önemli bir olay değilse yapmayı düşünmüyorum.

Hafıza kartlarının classlara ayrıldığını bilmiyordum.Alırken bunu nereden kontrol edebilirim, üstünde felan yazıyor mu yani ?

Birde Ovi'de oturum açmadan güncellemeyi yapabilir miyim, bu konuda bir bilgin var mı ?

Yorumun için teşekkürler.
 
Cane®

Cane®

Üye
kardesım flaslamak telefonu fabrıkadan ılk cıktıgı halıne donusturmektır.bılgısayara format atmak gıbı.cıhaz tamamen sıfırlanır.hafıza kartı hakkında benımde bılgım yok bende sımdı okudum bende 8gb lık kullanıyodum 5800dan kalma. oturum aacmadan da guncellemıyor dıye bılıyorum.cunku programları falan yuklemıyo.muhtemelen gereklıdır.umaraım yararlı olmusumdur

sbp shell de guzel bı program telefonu bır nevı bastan yaratıyorsun telefon ıcınde telefon kısacası :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt