gökçen bu forumda gururla kardeş dedigim ilk kişi. Allah'ın izniyle bu gecenin sabahinda lumia920'sine de kavuşuyor![]()

Bunu bilmiyordum işte.Hayırlı olsun Gökçen Abi![]()

evet sen bu mesaji yazdigin siralarda o lumia920'sini almişti.![]()
Ben bir sonraki nesil Lumia'ları beklemekte hala kararlıyım 
Çifte hayırlı olsun o zaman ne diyelimBen bir sonraki nesil Lumia'ları beklemekte hala kararlıyım
![]()

ben Çinden getirticem yaza kadar idare eder sonra da wpblue lumiayi alicam![]()

Bildiğim kadarıyla yurtdışı nokia ların simkilidi zor kırılıyormuş![]()

lumia900 kullaniyorum hem de at&t![]()

ben Çinden getirticem yaza kadar idare eder sonra da wpblue lumiayi alicam![]()

gökçen bu forumda gururla kardeş dedigim ilk kişi. Allah'ın izniyle bu gecenin sabahinda lumia920'sine de kavuşuyor![]()
Allah razı olsun diyerek başlıyorum sözüme,
Allah'ın bir lütfudur sevgi karıştırmış özüme,
Allah muhafaza eylesin bizi sınırlı sevgilerden,
Karşılıksız sevmeyi eksiltmesin gönüllerden,
İnsan ayrılmaz Orhan'ım siyah tenli beyaz tenli,
Allah ne güzel yaratmış bizi, hepimizin özü belli,
Dil tasdik eyler dostum, yeter ki doğru ol sen,
Hepimiz Allah kuluyuz ne sen yabancısın nede ben.
Sizleri seviyorum.
- - - Eklendi - - -
Allah razı olsun kardeşim, sen de ismin kadar güzelsin.
- - - Eklendi - - -
Estağfurullah Muhammed.Güzel düşüncelerin için çok çok teşekkürler kardeşim.
- - - Eklendi - - -
Eyvallah kardeşim, teşekkürler...
- - - Eklendi - - -
Son halimi görmüştün sanırım biraz imaj değişikliği oldu amma tekrar bırakmayı düşünmüyor değilim.
