OttomaN TigeR nsl bilirsiniz:) ?

Sponsorlu Bağlantılar

papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
gökçen bu forumda gururla kardeş dedigim ilk kişi. Allah'ın izniyle bu gecenin sabahinda lumia920'sine de kavuşuyor:kıskıs:
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR


alaStar

alaStar

Üye
Adamın dibidir tanıdığım kadarıyla :)
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
  • Beğen
Tepkiler: kullanıcıadları
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye


ben Çinden getirticem yaza kadar idare eder sonra da wpblue lumiayi alicam:d:

En iyisi valla Ali Kemal abi.Note ve N9 beni idare ediyor şimdilik.Zaten eskisi gibi çok kurcalamıyorum Note'u günlük hayatta N9'u kurcalamak için kullanıyorum yetiyorda artıyor.Ben arkadaşlarıma övmeye başlimde bir kaçı L920 alsın bende uzun uzun kurcalayayım :kıskıs:
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Forumda en sevdiğim abim.Çok iyi birisi ötesi yok :tebessüm:
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
bana böyle konu açan olmadı somuru:
 
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
Bir insanı görmeden tanımak isterseniz , önce kullandığı üsluba bir bakın demişimdir her zaman.
Yazdığı yazılar , verdiği cevaplar ve de alçak gönüllüğü ile kendisine saygı duyduğum değerli bir arkadaşımız ve dostumuzdur.

Kendilerine sevgi ve saygılarımı sunuyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR
Silinen Üye 511859

Silinen Üye 511859

Kapalı Hesap
Kaliteli kişiliği ve doyumsuz sohbetiyle değerli bir arkadaş. Kelimeler yetersiz kalacağından daha fazla uzatmayacağım : ?
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR
MrExpert

MrExpert

Üye
Forumda babacan tavırları olan değerli bir insan..
 
The East

The East

Üye
Foruma uye oldugumda ayin uyesi olan kisi

Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi
 
PremiumWork

PremiumWork

Üye
Kaliteli bir karakter ve olaylara objektif bakan birisi iyidir sevilir :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR

cukuleaks

Üye
Gökçen abiyi tanımlamaya çalışsam çok büyük ayıp ederim :)
 
komando04

komando04

Üye
gerçekten çok değerli,çok efendi adam gibi adam,yardımsever bir kardeşimizdir.bilmiyorum yaşı benden büyük olabilir ben 26yaşındayım.abim kardeşim hepsi olur.gerçekten çok kaliteli bir kişiliğe sahip olan gökçen kardeşime teşekkürlerimi sunuyorum

- - - Eklendi - - -

gökçen bu forumda gururla kardeş dedigim ilk kişi. Allah'ın izniyle bu gecenin sabahinda lumia920'sine de kavuşuyor:kıskıs:

zaman ne çabuk geçiyor Alikemal abi 920yede kavuştuk gökçen kardeşim de ben de teşekkürler abi


- - - Eklendi - - -


Allah razı olsun diyerek başlıyorum sözüme,
Allah'ın bir lütfudur sevgi karıştırmış özüme,

Allah muhafaza eylesin bizi sınırlı sevgilerden,
Karşılıksız sevmeyi eksiltmesin gönüllerden,

İnsan ayrılmaz Orhan'ım siyah tenli beyaz tenli,
Allah ne güzel yaratmış bizi, hepimizin özü belli,

Dil tasdik eyler dostum, yeter ki doğru ol sen,
Hepimiz Allah kuluyuz ne sen yabancısın nede ben.

Sizleri seviyorum.


- - - Eklendi - - -

Allah razı olsun kardeşim, sen de ismin kadar güzelsin.:sarıl:


- - - Eklendi - - -

Estağfurullah Muhammed.:sarıl: Güzel düşüncelerin için çok çok teşekkürler kardeşim.


- - - Eklendi - - -

Eyvallah kardeşim, teşekkürler... :tebessüm:


- - - Eklendi - - -

Son halimi görmüştün sanırım biraz imaj değişikliği oldu amma tekrar bırakmayı düşünmüyor değilim.

amin kardeşim cümlemize inşallah güzel iman dolu günler nasip etsin yüce Rabbim
 
Murat Alper

Murat Alper

Moderator
Tek kelime ile adamdır adamın dibidir :) seni tanıdığım için çok mutluyum
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR


Üst Alt