arkadaşlar bu bişey değil benim posta gzetesinde okudum şey daha feci afrika da bi ülkede bi kentte çok sık kaybolma vakası yaşanıyormu polislerde bu vakalar baya bi artınca geniş kapsamlı bi araştırma yapıyolar sonun olayı çözüyolar eski bi iş yerinde yüzlerce ölü insan parçaları ulan polisler insan yağı yapmak için insanları kesip ksaplık hayvan gibi astıkları ve sonradan damlayan yağlarınıda zengin avrupalı kram markalarına sattıkları ortaya çıkmış vahşet budurrrrr