Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Optimus black orjinal rom'a nasil dönerim
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
xcolakx
Üye
Konu Sahibi
Optimus black orjinal rom'a nasil dönerim
Kdz ile donmem gerektigi soyleniyor ama kimse link fln atmiyor.Orjinal avruma 2.3 e donmek istiyorum ltfn yardim
technoshark
Üye
Orjinal 2.3 roma dönmek için KDZ dosyasını download etmeniz lazım, sonrasında imzamda bulunan linkten kdz rom dosyasını indirip yüklemenizi gerçekleştirebilirsiniz.
Orjinal 2.3 roma dönmek için KDZ dosyasını download etmeniz lazım, sonrasında imzamda bulunan linkten kdz rom dosyasını indirip yüklemenizi gerçekleştirebilirsiniz.
arkadaşım rica etsem bana nasıl nova rom kuruyoruz anlatabilrimisin ya bulamadım ben birde sence nova 8 rom iyimidir bilgilendirirsen çok sevinirim senin kullandığın rom ne fln hangisinde performans iyi ve şarj daha uzun gidiyo şimdiden Allah razı olsun vereceğin bilgiler için..
xcolakx
Üye
Konu Sahibi
sana birşey diyimmi kardeşim rom falan hikaye koskoca lg samsung güzel rom yapamayacak ta özelden çıkan insanlar rom yapacak en iyisi orjinali tüm romları kullandım hepsinin çok eksiği var en iyi orjinal rom
sana birşey diyimmi kardeşim rom falan hikaye koskoca lg samsung güzel rom yapamayacak ta özelden çıkan insanlar rom yapacak en iyisi orjinali tüm romları kullandım hepsinin çok eksiği var en iyi orjinal rom
öylemi diyosun bnde orjinalin görünüşünü fln çok seviyorum hani şarjda aşağı yukarı bir gün rahat gidiyo sabahtan yüzde yüz şarjla alıyom akşama kadar max.yüzde 60 a düşüyor tabi devamlı mesajlaşıyorum yani ortalama 5 dkda bir telefon çalışıyo müzikde dinliyorum arada.. ama işte ne bilim nova rom fln deyince acaba yüklesemmi dedim bnde
>Pessimistic.
Üye
rom ne lan lg samsung ingiliz ickisi isinemi girdi