Optimus black orjinal rom'a nasil dönerim

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

xcolakx

Üye
    Konu Sahibi
Optimus black orjinal rom'a nasil dönerim
Kdz ile donmem gerektigi soyleniyor ama kimse link fln atmiyor.Orjinal avruma 2.3 e donmek istiyorum ltfn yardim :)
 


technoshark

technoshark

Üye
Orjinal 2.3 roma dönmek için KDZ dosyasını download etmeniz lazım, sonrasında imzamda bulunan linkten kdz rom dosyasını indirip yüklemenizi gerçekleştirebilirsiniz.
 

xcolakx

Üye
    Konu Sahibi
Orjinal 2.3 roma dönmek için KDZ dosyasını download etmeniz lazım, sonrasında imzamda bulunan linkten kdz rom dosyasını indirip yüklemenizi gerçekleştirebilirsiniz.
Hangi rom'u tavsiye edersin orjinallerden ? + nova 8.zip linki yok hic biyerde cogu kiik upload edermisin bi tane :)
 
denizci35

denizci35

Üye
bu linkte var sadece upload etmen yeterli
 

xcolakx

Üye
    Konu Sahibi
çok saol :)
 

sercikan

Üye
bu attığınızz nova rom mu oluyoo
 

xcolakx

Üye
    Konu Sahibi
aynen
 

sercikan

Üye
nasıl kurcaz recovery modla kurabilirmiyiz bnu
 
>Pessimistic.

>Pessimistic.

Üye
bendede. optimus var ama ne dediginizi anlamiyorum
 

sercikan

Üye
@technoshark
,

arkadaşım rica etsem bana nasıl nova rom kuruyoruz anlatabilrimisin ya bulamadım ben birde sence nova 8 rom iyimidir bilgilendirirsen çok sevinirim senin kullandığın rom ne fln hangisinde performans iyi ve şarj daha uzun gidiyo şimdiden Allah razı olsun vereceğin bilgiler için..
 

xcolakx

Üye
    Konu Sahibi
sana birşey diyimmi kardeşim rom falan hikaye koskoca lg samsung güzel rom yapamayacak ta özelden çıkan insanlar rom yapacak en iyisi orjinali tüm romları kullandım hepsinin çok eksiği var en iyi orjinal rom
 

sercikan

Üye
sana birşey diyimmi kardeşim rom falan hikaye koskoca lg samsung güzel rom yapamayacak ta özelden çıkan insanlar rom yapacak en iyisi orjinali tüm romları kullandım hepsinin çok eksiği var en iyi orjinal rom
öylemi diyosun bnde orjinalin görünüşünü fln çok seviyorum hani şarjda aşağı yukarı bir gün rahat gidiyo sabahtan yüzde yüz şarjla alıyom akşama kadar max.yüzde 60 a düşüyor tabi devamlı mesajlaşıyorum yani ortalama 5 dkda bir telefon çalışıyo :)müzikde dinliyorum arada.. ama işte ne bilim nova rom fln deyince acaba yüklesemmi dedim bnde
 
>Pessimistic.

>Pessimistic.

Üye
rom ne lan lg samsung ingiliz ickisi isinemi girdi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

hasim38
Cevap
0
Görüntüleme
502
hasim38
Ragnar Lothbrok
Cevap
6
Görüntüleme
5K
Ragnar Lothbrok
Cevap
17
Görüntüleme
3K
denizci35
Cevap
9
Görüntüleme
2K
technoshark


Üst Alt