OPTİMUS BLACK V20D'ye NASIL ROM YÜKLENİR YARDIM

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

xcolakx

Üye
    Konu Sahibi
OPTİMUS BLACK V20D'ye NASIL ROM YÜKLENİR YARDIM
yardımlarınız bekliyorum optimus blackin en güncel sürümü yüklü nasıl rom atarım ? 20d cok agır cihazı kasıyor
 


alaStar

alaStar

Üye
android romlar bölümünde bir sürü konu var hepsindede nasıl yükleneceği açıklanmış onlara bir bak eğer yine anlamazsan flan bana pm atabilirsin..
 

xcolakx

Üye
    Konu Sahibi
Kardesim daha önce belli bi yöntemle rom atmıstım ama konu sılınmıs ayrıca rom attıgım zamankı sürümümle simdiki android sürümüm farklı sorun cıkartabilir yardım edebilirmisin ?
 
alaStar

alaStar

Üye
Bak sen en iyisi konulari oku hangisini yüklemek istersen takildiğin yerleri bana sor..
 

xcolakx

Üye
    Konu Sahibi
Bak sen en iyisi konulari oku hangisini yüklemek istersen takildiğin yerleri bana sor..
Telefonumu Rootlamak icin kullanilacak dosya yok elimde nasil rootlayavagim root yapsam gerisi kolay biliyorim
 
Ocean258

Ocean258

Üye
başıt bir kaç google araması ile bile ulaşılabilir black için tonla konu yazılmıştır.
 

xcolakx

Üye
    Konu Sahibi
Logoda kaldi telefon ya yontemin calistigini soylediniz v20d ne kadar acayip insanlarsiniz
 
alaStar

alaStar

Üye
Logoda kaldi telefon ya yontemin calistigini soylediniz v20d ne kadar acayip insanlarsiniz

yöntem çalışıyor kardeş ben defalarca kullandım

sen yapamadıysan ne yapalım yani bildiğin yardım etmeye çalışan insanlarız acayip filan değil
 

xcolakx

Üye
    Konu Sahibi
Kardesim anlatamadim galiba konuyu acarken daha once bu yontemi kullandigimi ve calistigini yazmistim ama v20d surumunde calisip calismayacagini sormustum sende evet calisiyor yazdin denedim v20d surumunde logoda kaliyo yani telefonun en guncel surumu LG engellemis yontemi insanlari magdur etme. Bu yontem artik cAlismiyor denemeyin telefonunuz logoda kalaaktir..
 
alaStar

alaStar

Üye
kardeş anlamadın galiba ben hala kullanıyorum :)
 
alaStar

alaStar

Üye
Peki telefonunu nasıl kurtardın brick ten kardeşim v20 d ye 1 ay önce denemiştim olmuştu
 
denizci35

denizci35

Üye
evet çalışıyor 20d brick oldu mu kurtarabilirsin engelleme falan yok
 
denizci35

denizci35

Üye
com port ayarı var ona dikkat etsin
 
  • Beğen
Tepkiler: alaStar

xcolakx

Üye
    Konu Sahibi
turkcellden aldigim ici servise verdim yaptilar
 
  • Beğen
Tepkiler: alaStar
denizci35

denizci35

Üye
hayirli olsun
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt