Oplogo Change ( Operatör Logonuzu Silin , Değiştirin )

Sponsorlu Bağlantılar

AlpReis

AlpReis

Üye
Teşekkürler
 


kurtay74

Üye
eline sağlık payaşım için teşekkürler
 

1230202

Üye
süperrrrrrrrrrrrrr
 

arslankra75

Üye
tesekkurler
 
katates

katates

Üye
Bunda sadece resim mi ekleniyo yoksa yazıyı mı değiştiriyo yani TURKCELL yazısını Türksel yapmak için logomu lazım yoksa direk yazıyımı yazıyoruz?
 
xCHIVALR0US

xCHIVALR0US

Üye
Teşekkür ederim.
 

'Şeref'

Emekli Yönetici
güzelmiş teşekkürler:aha:
 
H/\S/\N

H/\S/\N

Üye
teşekkürler
 
soyturk

soyturk

Üye
uygulama erişimine izin verilmiyor diyor ne yapmalıyız?
 
KayraBey

KayraBey

Üye
Teşekkürler...
 
soyturk

soyturk

Üye
eline sağlık hallettim harika oldu
 
redspawn

redspawn

Üye
izin verilmiyor diyor :)
 

'Şeref'

Emekli Yönetici
:tşk:
 

byosman08

Üye
telde ılaşılamadı diyor (5800)
bir yardım ederseniz :)))
 
sado_27

sado_27

Üye
[COLOR=""][SIZE=""]ıyı guzelde bu bı ıse yaramıyor yoksa benmı yapamıyorum sadece operator logosunu ( vodafone .turkcell.avea ) gvs kaldırıyor ıstedıgımızı yazamıyoruz[/SIZE][/COLOR]
 

auruoluk

Üye
başka logo yokmu
 

handsome_10

Üye
teşekkürler ....
 

killer1691

Üye
belle için olanı varmı
 

asdevrim

Üye
n73 te gerekli uygulama izin verilmedi diyor
 


Üst Alt