iki şekiLde de açıkLama yapıcam..
Bakın hepimiz öğrenci oLduk.. ve sınıfLarda, ders sırasında eLinde teLefon oLan bir sürü arkadaşınız vardır.. BeLki siz de yapmışsınızdır.. özeLLikLe The Sims 2 gibi veya menager gibi oyunLar için zaman gerekiyor.. ders arasında oynarsınız, ama hoca sınıfa geLince yine de eLİnizden teLi bırakamazsınız.. (sizin için değiLL ama genelLikLe bu böyLe)
oLumLu yönde açıkLamam ise bu; benim başıma da geLdi.. benim okuLdan sonra bi yere gitmem gerekiyordu ama tabii beni araması için cep teLefonumu yanıma aLmam gerekiyordu.. eğer yasakLansaydı o gün işimi haLLedemezdim.. hem de para kazandıran bi işti..
Demek istediğim şu; kuLLanım zamanı ve şekLi ders akışını bozuyorsa ve etraftakiLeri rahatsız ediyorsa öğretmenLer hakLı oLarak o teLi aLcakLar.. ve uğraşmamak için de kısayoLdan "TeLefonLarı yasakLayaLım" diyorLar.. ama kurunun yanında yaş da yanıyor..
ayrıca bazı öğrenciLer arasında (çok az da oLsa) hırsızLık sorunu oLabiLir.. kameraLı, son modeL ve fiyatı 1-1,5 miLyar oLan bir teLefonu kaybetseniz üzüLürsünüz değiL mi??
Eğer teLefonu doğru amaçLar için kuLLanırsanız ne öğretmenLer yasakLamaya çaLışır, ne de siz öğretmenLerLe inatLaşmış oLursunuz..