okuldan atılınca ne yapayım

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
anılbaran

anılbaran

Üye
    Konu Sahibi
bizim okulda çok öyle şeyler olmuyor iş hocaya kaldıysa yandın
 


Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
o zaman açık lise okucaksın...
 
anılbaran

anılbaran

Üye
    Konu Sahibi
zor açıktan okumak
 
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
bu yaşına gelmişsin yapabileceğin anladığın başka bir iş var mı berber olmak gibi?
 
anılbaran

anılbaran

Üye
    Konu Sahibi
yok ama bulucam artık başka bir yol yok
 
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
eğer bu tarz yapabileceğin bişey yoksa açık lise okumalısın

---------- Eklendi @ 22:50:50 ---------- Yazıldı @ 22:48:06 ----------

bulacağım deme olan olmuş artık açık liseyle hatanı telafi et bu devirde bir iş bulmak kolay değil en azından elinde bir zannatın olmalıydı garsonluk gibi bir işte çalışamazsın işin garanti olmaz hiçbir zaman ailenle konuş açık lise meselesini bence
 
T i B i A M E

T i B i A M E

Üye
olamaz :cry:
 
seyfipasa

seyfipasa

Üye
zayıf hiç yoksa hepsi 2olsun gecersin zayıfın olmadıgnda ortalamaya bkmıyolr bnm bilgm geçen 2-3 arkadas war ole :)
 
anılbaran

anılbaran

Üye
    Konu Sahibi
biliyom o ihtimal de var ama sorumlu geçme muhabbeti var . Ben zaten 3 ders borçlu geçtim her sene birini veririm diyodum olmayacak gibi öfff iyice karıştı neyse
 
seyfipasa

seyfipasa

Üye
ddigm gbi zayf olmassa gcersn okul 3 le geçiriyosa 2.5 la gecirn okula kydını aldır hiç olmadı part time is bul hem çalış hem açık liseye dewam et
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
:vur

İyi insanları çabuk kaybediyoruz hep başlarına birşeyler geliyor.

Anıl sen okulu kurtarmayı düşün. Bırakmak olmaz bu dönemde. Her yolu deneyeceksin. Gerekirse herşeyi açıktan okuyup öyle bitirirsin. En az devlette bir işin mutlaka olmalı.

Berberliği bilmem ama gelip geçici işler senin ömrünü çürütür o kadar yani.
 
anılbaran

anılbaran

Üye
    Konu Sahibi
dogru diyon Rambo bakıcaz artık her yolu deniyecegim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt