Öğrenciyim, yeni bir android alacağım... Yardımmm!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Mobilator

Mobilator

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Öğrenciyim, yeni bir android alacağım... Yardımmm!
merhaba arkadaşlar. ben kesin kararlıyım yeni bir telefon alacağım. daha önce kullandığım tek android turkcell t10. ben android'i sevdim ama t10 o kadar kötü bi telefonki. androidden soğuttu beni. şimdi ben lise 3'e gidiyorum. seneye sınavım var. o yüzden beni deslerimden çok alıkoymaması için öyle çok pahalı olmayan ve ucuz olan bi telefon arıyorum. telefona en çok oyun oynuyorum. bide internete girerim. bana bunlar lazım. aklımda ideos x5 var ama turkcell t10'da huawei üretimi ve malzeme kalitesi çok kötüydü. x5'te öylemi? mesela önümüzdeki iki sene benim oyun ihtiyacımı ne kadar karşılar? her oyunu açarmı? yada bunun yerine sürekli olarak kullanmak için galaxy s gibi bir şeymi alsam? yani oyun ve internet yönünden galaxy s ve x5 arasında dikkate alınacak bariz bir fark varmı? şöyle yapmayı düşünüyorum:şimdi 500 liraya x5 alıp sınav dönemi geçince o 500 liranında üzerine ekleyip çok iyi bir telefon almak istiyorum.
huawei ideos x5'i bugün tim'de sordum:569 TL
Galaxy s:hadi en ucuza 1000 TL diyelim.

Ne yapmamı tavsiye edersiniz?
 


mstf_l

mstf_l

Üye
x5 al bu t10 dan farklı t10 kadar sikayet gormedim galaxy e bosuna o kadar para verme
 
61semih

61semih

Üye
ımkanın varsa galaxy s al kardeşim kıyaslama bıle sınavları sorun etme x5 te senı alıkoyar derslerınden gs te
 
  • Beğen
Tepkiler: fatih_347
Mobilator

Mobilator

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
ya dusunuyorumda tabiki galaxy daha iyi olur ama dediğim gibi su an 1000 tlye telefon bana lux. 2 senelik idareten x5 daha iyi gibi?
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
htc desire z var bi incele istersen
 
Yunkaai

Yunkaai

Üye
sakin turkcell den tel alma
 
y n s c n

y n s c n

Üye
Desire Z qwerty için en ideali.. Biraz kaba olsada..
 
onurgunay35

onurgunay35

Üye
Huawei ideos x5 öneririm abimde t10 var o telefonla karşılaştırılcak bi tel değil t10 çok kötü
 
Mobilator

Mobilator

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
desire z e bakarım arkadaşlar. Weewoo neden turkcellden almayayım?
 

annarin

Üye
htc markası iyidir. değişik programları her yerden (güvenli olmak kaydıyla tabi) yükleyebilirsin. telf değil adeta bir mini bilgisayar diyorum..
 
Mobilator

Mobilator

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
hepsiburada:789 tl. harbi hoç telefonmuş. buda düşünülebilir..

----------Eklendi @ 15:15:45 ---------- Yazıldı @ 15:08:16 ----------

arkdaşlar ben direk sorumu şöyle sorayım fiyat/performans yönünden en iyi hangisi? x5'mi galaxy s'mi, desire z'mi?
bide yakında bu ideos x6 felan çıkcakmış.
huawei yeni modeller çıkaracakmış bunları bekleyeyimmi? değermi?
 
y n s c n

y n s c n

Üye
f/p olarak x5 diyebiliriz. O fiyata gerçekten iyi cihaz veriyolar :oke:
 
Mobilator

Mobilator

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
teşekkürler. X6 felan ne zaman Türkiye ye gelir.
 

falcone

Üye
idareten birşey ariyorsan x5
desire z nin slide kapağında sorun olabiliyormus, Araştırma yapmadan alma derim.
Ama 800 civarı veriyorsan kesinlikle temiz bir ikinci el galaxy s almani tavsiye ederim
 
Mobilator

Mobilator

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
800 değilde su an x5 569 tl. En cazip o geliyo.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
6
Görüntüleme
434
GhostMahir
Cevap
3
Görüntüleme
2K
phasan
Karşılaştırma Neden Android Os-ios?
    • Beğen
2
Cevap
23
Görüntüleme
2K
reaurora
Mobilator
Cevap
5
Görüntüleme
2K
Mobilator


Üst Alt