Mobilator
Emekli Yönetici
Öğrenciyim, yeni bir android alacağım... Yardımmm!
merhaba arkadaşlar. ben kesin kararlıyım yeni bir telefon alacağım. daha önce kullandığım tek android turkcell t10. ben android'i sevdim ama t10 o kadar kötü bi telefonki. androidden soğuttu beni. şimdi ben lise 3'e gidiyorum. seneye sınavım var. o yüzden beni deslerimden çok alıkoymaması için öyle çok pahalı olmayan ve ucuz olan bi telefon arıyorum. telefona en çok oyun oynuyorum. bide internete girerim. bana bunlar lazım. aklımda ideos x5 var ama turkcell t10'da huawei üretimi ve malzeme kalitesi çok kötüydü. x5'te öylemi? mesela önümüzdeki iki sene benim oyun ihtiyacımı ne kadar karşılar? her oyunu açarmı? yada bunun yerine sürekli olarak kullanmak için galaxy s gibi bir şeymi alsam? yani oyun ve internet yönünden galaxy s ve x5 arasında dikkate alınacak bariz bir fark varmı? şöyle yapmayı düşünüyorum:şimdi 500 liraya x5 alıp sınav dönemi geçince o 500 liranında üzerine ekleyip çok iyi bir telefon almak istiyorum.
huawei ideos x5'i bugün tim'de sordum:569 TL
Galaxy s:hadi en ucuza 1000 TL diyelim.
Ne yapmamı tavsiye edersiniz?
huawei ideos x5'i bugün tim'de sordum:569 TL
Galaxy s:hadi en ucuza 1000 TL diyelim.
Ne yapmamı tavsiye edersiniz?

