öğrenci için en iyi banka ??

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
c0u

c0u

Üye
    Konu Sahibi
öğrenci için en iyi banka ??
üniversite ögrencisiyim banka hesabı açacam ama hangisi daha iyi. siz hangi bankada hesap açtırdınız tavsiyelerinizi alıyım.
 


x-scarface

x-scarface

Üye
akbank.

- - - Eklendi - - -

ziraat da olur.
 
Metin137

Metin137

Üye
iş bankası daha iyi diye düşünüyorum
 
c0u

c0u

Üye
    Konu Sahibi
​başka önerisi olan yok mu?
 
x-scarface

x-scarface

Üye
altı üstü kaç tane banka var ki öneri istiyorsun daha :dry:
 
esokmen

esokmen

Üye
İs bankasi
 
KKIVANCC

KKIVANCC

Üye
Öncelikle Ziraat bankası sonra İş Bankası diğerlerini tavsiye etmiyorum ama Ziraat daha fazla işine yarayacaktır EFT - Havale masrafının olmaması ve burs ya da devletten katkı kredisi falan alırsan Ziraat hesabı istiyor.
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
İş ya da ziraat.
 
haltie

haltie

Üye
Okul önünde kampuste hangi banka atmsi varsa o
 
MrTech

MrTech

Üye
yapıkredi yada işbank
 
DDorlion

DDorlion

Üye
Benim İş Bankasında Hesabım Var Yaşım Gereği İlk İmza Hesabı Herneyse Sana Dönelim Bence İş Bankası :)
 
ismail

ismail

Üye
iş ve ziraat bence ikisinden de al :oke:
 
haltie

haltie

Üye
Okul yakınında atmsi yoksa santander banktan hesap actirsan ne olur :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: Amaru Shady

cukuleaks

Üye
İş bankasi. Yakinda kart cikarcam. Aidat felan yok. Fulll free
 
pro.engineer

pro.engineer

Üye
benim ziraat kafam rahat :ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt