Office Suite 2.11 (Sorunsuz Ofis )

Sponsorlu Bağlantılar

nobodytr

nobodytr

Üye
    Konu Sahibi
Office Suite 2.11 (Sorunsuz Ofis )
SX Office 2.0 bir ofis uygulamasıdır. N79'umda sorunsuz olarak kullanıyorum şuan itibariyle. Programla doc , rtf, txt, mwd uzantılı dosyalar oluşturabilir ve açabilirsiniz. İlacı içindedir.

Programı kurmadan önce telefonun tarihini 24.04.2006 olarak ayarlayın. Aksi takdirde süresi geçmiş sertifika hatası verecektir.

program dili: ingilizce, almanca, fransızca dillerini desteklemektedir. Türkçe dil desteği yok. Resim koymuyorum. Kullanım açısından Notlar uygulaması gibi...
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: volkan344, fenikseem, simabao ve 36 diğerleri


ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Teşekkürler.
 
jackalx_06

jackalx_06

Üye
eline sağlık.
 
mhmtozturk

mhmtozturk

Üye
teşekürler.
 

kırocann

Üye
hacksiz 3250de yukledim tak die çalıştı valla dier başlıklarıda denediydim olmadıydı işte paylaşım bu aferin koç taktirimi kazandın

ohh yaaa man ohh yaaa sana puanım 9 kanka
 

alp0007

Üye
Teşekkürler, aradığım buydu.
 
orukm

orukm

Üye
saol
 

ertanerdem15

Üye
.xls uzantılı dosyaları açıyor mu acaba...?
 
Kergitli

Kergitli

Üye
n80de sertifika hatası aldım Sertifikalı olanı varmı acaba elinizde?
 
nobodytr

nobodytr

Üye
    Konu Sahibi
Ben yukarıda anlattığım şekilde kurarak sertifika sorunu olmaksızın kullanıyorum.
 

156asd156

Üye
cok saol n79 direk yukledim ve calıstı(hack siz n79da)
 
hamza271970

hamza271970

Üye
3250 de calıştı:
 
blackface

blackface

Üye
Teşekkürler:oke:
 
SRCLareon

SRCLareon

Üye
bende otomatik olarak yüklü olmasaydı alırdım saol.
 

aybeyce

Üye
teşekkürler..
 

kapo21

Üye
eline sağlık
 
akyzmn

akyzmn

Üye
Sagol
 
maydinmaydin

maydinmaydin

Üye
teşekkkürler dostum. c5 de sorunsuz çalıştı şimdilik.
 
  • Beğen
Tepkiler: MzKARTAL
PASAOGLU1

PASAOGLU1

Üye
5700 slide denedim çalışıyor teşekkür ederim
 

isowa

Üye
Eywallahhh......
 


Üst Alt