teknolojibaronu
Üye
Note 5'in Hayal Kırıklığı Telafisi :D
Yazın başından beri Note 6 diyordum ama 5'ten de ümitlerimi eksik etmedim. Baktım oda Note 4 gibi foss çıktı çareyi kasayı değiltirmede buldum. Note 3 kullanıyor iseniz 4'e ve 5'e baktığınızda kamera dışında ikiside foss gelecektir. Benim cihazım beyazdı ve şimdi siyah yaptım eğer cihazdan sıkılmaya başladıysanız benim gibi bütçeniz müsait ise kasa değiştirebilirsiniz. Harika oldu 



