Tr_SERGEN
Üye
Note 3 ümü ne kadara satayım ??? Kazıklanmayayım !!!
Yurtdışından N9005 4G li Note 3 ümü alalı 4 5 ay falan oldu cihaz tertemiz hep kılıfla kullandım hiçbir sorunu yok 150 tl ye pasaporta kayıt ettim güncellemeleri fln herşeyi alıyor.
Ne kadara satayım ? Ne kadar eder bide 4G li diye fiyat artışı olur mu diğer note 3 lere göre ?
Benden fiyat biçmemi bekliyorlar ne kadar diyeyim ?
Yardımlarınızı bekliyorum.
Ne kadara satayım ? Ne kadar eder bide 4G li diye fiyat artışı olur mu diğer note 3 lere göre ?
Benden fiyat biçmemi bekliyorlar ne kadar diyeyim ?
Yardımlarınızı bekliyorum.


