Tavsiye Note 3 ümü ne kadara satayım ??? Kazıklanmayayım !!!

Sponsorlu Bağlantılar

Tr_SERGEN

Tr_SERGEN

Üye
    Konu Sahibi
Note 3 ümü ne kadara satayım ??? Kazıklanmayayım !!!
Yurtdışından N9005 4G li Note 3 ümü alalı 4 5 ay falan oldu cihaz tertemiz hep kılıfla kullandım hiçbir sorunu yok 150 tl ye pasaporta kayıt ettim güncellemeleri fln herşeyi alıyor.

Ne kadara satayım ? Ne kadar eder bide 4G li diye fiyat artışı olur mu diğer note 3 lere göre ?
Benden fiyat biçmemi bekliyorlar ne kadar diyeyim ?
Yardımlarınızı bekliyorum.
 


3onur5

3onur5

Üye
telefonculara satma normal telefonu bile öldürüyolar pasaport kayıtlı olanı artık naparlar bilemiyorum
 
  • Beğen
Tepkiler: heathrow
Tr_SERGEN

Tr_SERGEN

Üye
    Konu Sahibi
hasan3472ty

hasan3472ty

Üye
Kisa ve öz eğer temiz ise ne az ne çok
1000 tl
 
PriZm

PriZm

Üye
Kisa ve öz eğer temiz ise ne az ne çok
1000 tl
Note 2 nin temiz 2. El değeri 1000 tl zaten...

Note 3 N9005 türkiyede az bulunduğundan Note 3 N9000'in optimal 2 el değerine 100-150 tl daha eklemelisin.
 
hasan3472ty

hasan3472ty

Üye
Note 2 1000 tl değil yapmayın . Ben 800 e 1 aylık faturalı aldım o zaman yurt dışı kaç olmalı sizce . Ha sizin orda pahali ise farklı konu.
 
  • Beğen
Tepkiler: mehsevim
messevim

messevim

Üye
Note 2 nin temiz 2. El değeri 1000 tl zaten...

Note 3 N9005 türkiyede az bulunduğundan Note 3 N9000'in optimal 2 el değerine 100-150 tl daha eklemelisin.
Note 2 nin 2. eli 1000 lira mı ? :blush:
 
UpOneTR

UpOneTR

Üye
  • Beğen
Tepkiler: mehsevim
Tr_SERGEN

Tr_SERGEN

Üye
    Konu Sahibi
2.200 tl lik cihaza 1000 tl para biçilir mi nasıl birşey bu ya !!!
1.700 den aşağı vermem bunu
 
  • Beğen
Tepkiler: said32, ~N.A.W.Y~ ve UpOneTR
hasan3472ty

hasan3472ty

Üye
Hayırlısı olsun
 
PriZm

PriZm

Üye
Note 2 1000 tl değil yapmayın . Ben 800 e 1 aylık faturalı aldım o zaman yurt dışı kaç olmalı sizce . Ha sizin orda pahali ise farklı konu.
Araştırmadan konuşmak ne kötü birşey.
 
  • Beğen
Tepkiler: MaxipmaN
Türe

Türe

Üye
2.200 tl lik cihaza 1000 tl para biçilir mi nasıl birşey bu ya !!!
1.700 den aşağı vermem bunu
Sergen 1700 etmez dostum. Benimki 6 aylık bu bile 1500 filan bir de seninki yurtdışı yani bu fiyati daha da asagi çeker malesef.
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
PriZm

PriZm

Üye
Sergen 1700 etmez dostum. Benimki 6 aylık bu bile 1500 filan bir de seninki yurtdışı yani bu fiyati daha da asagi çeker malesef.
Cihazı kayıtlı ve sorunu yok gibi.Artı olarak N9005 versiyonu nadir bulunduğundan fiyatı artar bence.
 
3onur5

3onur5

Üye
2.200 tl lik cihaza 1000 tl para biçilir mi nasıl birşey bu ya !!!
1.700 den aşağı vermem bunu
Bence 1400-1500 veren bulurdan sat o fiyat ideal 1000tlndiyen arkadasta telefoncu sanirim oldurmus fiyati

Note 2 yi koydum ben 1000tlye sahibindene 900 verenler oldu daha 3 aylik telefon
 
Türe

Türe

Üye
Cihazı kayıtlı ve sorunu yok gibi.Artı olarak N9005 versiyonu nadir bulunduğundan fiyatı artar bence.

Orası öyle de ben türkiye'deki fiyat politikasına göre dedim. Yoksa tabii ki de n900 den daha iyi fiyata satılmalı
 
Invoke

Invoke

Üye
İstediği kadar N9005 olsun, sonuçta yurtdışı cihazı daha ucuza gider. :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
Tr_SERGEN

Tr_SERGEN

Üye
    Konu Sahibi
1.500 tl ye zaten anında alıyorlar ama ben fiyatı arttırmayı düşünüyom kayıt parasını çıkarmış olurum
 


Üst Alt