Tavsiye Note 3 mü iphone 5s mi?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

sadolayn

Üye
Son 3 satırı daha açık yazarmsn anlaşılmıyor.

Yani kisacasi iphone nu jailbreak li prof olarak kullanan kisi note 3 yada baska bir android kullanamaz hafif kalir iphone yazilim otesinde android diyorsunuz adamlar bi gunccelleme cikariyor 1 sene onceki telefonlari guncellemeden yararlanamiyorsun ios kendini asmis arti note3 alirsin 1 sene sonra aldigin fiyatin yarisina zor satarsin iphone da o derdin olmaz arti appstore her zaman google play storeden daha guvenlidir
 
Tepkiler: ozakin70

sadolayn

Üye
Al al gecmis olsun bende diyorum ya bi hevesle aldim. Diye 1 haftada elimfem cikardim ilk basta aaaa cok guzel diyorsun iphone cok ayri kardes heleki benim gibi iphone nu uzman olrak kullaniyorsan jailbreakli lalet ediceksin emin ol haa iphone kullanmiyorsan yada basit kullaniciysan hosuna gidebilir hayirlisi olsun
 

Sende sanırım bir zamanların S3 kullanıcısın. Android sık güncelleme alsın istiyorsan gidip NEXUS alacaksın. Google Playin güvenliği hakkında ben birşey diyemem gidip virüs programı yüklersin olur biter. Ayrıca şuan note 3 çıkalı 7 ay oldu ve sadece 100 tl düştü. Aşırı fiyat düşüşler genelde samsungta olur çünkü kendisi üretir ve kendisi yazılımı yapar. Üretim kendi hakimiyetinde olduğu içinde istediği kadar düşürebilir. Apple ise üretimi kendi yapmadığı için fiyatın düşmesi bir hayli zor.
 
Arkadaşın kriterleri arasında arayüzü kişiselleştirme yok bakarsan. Oyun ve internet demiş. iPhone un ufak ekranında bu işleri yaparken pekte zevk alınmaz. Fakat note 3 teki hem büyük ekran hemde özgün s-pen özellikleriyle rahatça yapabilir.
 

sadolayn

Üye
Iphone 3gs den beri iphone kullanirim iphone 3gs den sonra iphone 5 e gectim yazilimi okadar gunceldi 4 ve 4s cikti aralarda.... dogrudur s3 geldi arkadasimdan onuda 2 hafta kullanabildim elden cikardim note 2 ile degistirdim dedigim gibi android ve iosu iyinin otesinde kullanirim ios olayi asmistir heleki iphone alisan bir kisi android kullanmasi cok zor sahdi gorusum heleki iphone daki tek tus olayi dokunmatik tusa basmadan komutlari kullanmak .. Bazi arkadaslarda iste iphonedan dosya mp3 ginderilmiyor baska tele derler dedigim gibi iphone jb li uzman olarak kullanirsan yapamayacaginiz hic birsey yok tercih meselesi ben sahsi filtimi soledim
 

sadolayn

Üye
Valla oyun olarak ios herzaman ondedir sende bilirsin ilk once ios lara duser kaliteli oyunlar mesala the room two iphonedan bitirdim bir icim su misali real racing 3 mesala ben iphoneda ounarken daha cok zevk aliyorum cunku buyuk ekranda belli bir sure sonra ellern hantallasiyor ben bugune kadar bakmadigim oyun kalmadi iphoneda bile film indirip alt yazi montajini gene iphone ile yaptim arti tel guvenli tutki caldirdin kalkip calan kisi yeni ios yazilimiyukledi ama kullanicinin kullanici adi ve sifresini bilmedigi icin iphone kullanamayacak sadece donanimsal isini gorur zaten herkes biliyordir samsungu pasaporta bile isletmene gerek yok cile cak kullan iphoneda bunu yapamazsin hersey donanim degil kisaca iphone yazilim otesi zaten oyle olmasa daha az donanim destegiyle daha iyi perf saglamazdi
 

sadolayn

Üye
Bir arkadasda jailbreak yapinca kasiyor demis benim iphone ekran goruntulerinide paylasayim saatin yanindaki ram miktarimi gosterir jbsizlerde 500 600 calisir ben yaklasil 3aydir teli kapamadim restart atmadim jailbreakli ram seviyesi hic bir program oyundada sorun yasamadan kullandim dedigim gibi iphone nu izman olarak kullanirsan keyfine diyecek yoktur esas androidden daha ozgurdur iphone jb ben su ana kadar hic ucret te odemedim
 
Tepkiler: silivriserdar
---
 
Son düzenleme:

sadolayn

Üye
Ben zaten parasi olup hava atmak icin iphone alanlarin karsisindayim adam telden anlamiyor almak icin aliyor sor cogu iphone kullanicilara hesap makinesinde rakamlarin oldugu yeri parmagiyla saga sola cekince basamak sildigini bilmez yada pusulanin sag cekim ozelliginin teraziye donustugunu vs daha cok ozelligini ....ben ikisinide ozgur kilacaksan iphone nu oneriyorum aliskanlik meselesi ben iki yazilimi detayli kullandim androidde root undan tut rom yukseltmelerine kadar ama iphone jailbreak li herzaman andriod otesindedir... Ayrica servis konusundada ondedir 2 yil dolmadan gonder servisine iphone yenisi ile degisir gelir cok sikinti yaratmazlar daha 3 ay once bir ark 3gs ni gonderdim batarya az gidiyor diye degistirmeer sandim yenisi ile degisti geldi ) himm unutmadan siri turkce destegide geliyor ozaman tadindan yenmez tabii bazi salaklar icin basina bela olur o ayri
 
Son düzenleme:
Tepkiler: silivriserdar

0MG90

Üye
5 sayfa mesaj yetmedi mi?

İlk önce işletim sistemine karar ver. Kriterlerini belirle, hangisi sana daha iyi geliyorsa onu seç.
 

sadolayn

Üye
sunuda souleyim note 3 ile iphone 5s al gunese cik ekran parlaklarini full yap iphoneda sikintisiz okuyabilir ve yazabilirken samsungda biraz daha zorlandigini goreceksin bir ara sirf bu yuzden note3 u kiracaktim bende tam samsung canavari olmus gibi izlenim biraktim dayaniklilik konusuna gelincede iphone bundada onde esimde note 2 var memnun ama kulaklik girisinde bile atma olmus bugun gordum sonucta nazik kullanir ama kalite iste fotosunuda paylasayim himmm bu arada iphone 4s deki kasa bence en guzeli o ayri tabi hafiflik girince isin icine uzmanlarin yeni tasarimini begenmemek olmaz
 
Tepkiler: silivriserdar
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
 
Gönderme mi seziyorum ?
 
Tepkiler: B.A.R.O.N

sadolayn

Üye
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız

Beni simdi ugrastirmayin video cekimi ile canli canli bakin gunes isigi direkt iki telefona vursun whatsup yada tarayiciyi acin deneyin... Iphone jailbreaksiz androide benzer... Benim sloganim bu androidine ister root la ister kendine uygun rom uni yukle iphone jailbreakli tadina varamazsin zaten android saglam bir yazilim olsa uygulamalarina sag sol dokunma tusu eklemezdi... Almanlar mercedesi satmak icin uretmis audi ye binmek icin tercih meselesi tabii ki ama ben iki isletim sistemine gore yorum yaparim ios herturlu ezer ...ayni linux sun windowsu ezdigi gibi linuxsu kullanirsin virus programi kullanmadan windowsu kullanirsin virus prigramli firewall programli neden herkes linuxsu bilmez bu forumda iphone cu yok anlasilan
 
Tepkiler: silivriserdar

Türe

Üye

Pardon dokunmatik tuşların yazılım sağlamlığıyla ne alakası var ? İlk defa bu kadar saçma bir tez görüyorum.
 
Tepkiler: AHKE
Şimdi sen ekrandan girdin linuxtan çıktın konuyu çok alakasız yerlere satırıyorsun. Biz burda jailbreakten mi bahsediyoruz ekrandan mı her mesajında dokunmatik tuş ve jailbreak diyorsun ee adam oyun oynicam nette gezincem diyor ne ilgisi var? Ayrıca videoda artık hangisi daha net belli oluyor herkes kendi gözüyle görür ne olduğunu. 5s im olmadığı için ekran konusunda birşey diyemem fakat @NAWY di sanırım bu konuda çok bilgilidir.
 

sadolayn

Üye
Pardon dokunmatik tuşların yazılım sağlamlığıyla ne alakası var ? İlk defa bu kadar saçma bir tez görüyorum.
Sen hic yazilim yazmamissin belli androide bir program yazarsin belki ayni anda yayinlanir telefonicerigine kadar ulasir ios un belli sartlari kosullari vardir herseye erismene izin vermez belli standarttan gecer androidciler o kadar ozgur ki hemen yuklerler kac kere bir program yuklerken yukleme sartlarini okudunuz...
 

Türe

Üye
Dediklerinin benim sorduğumla hiçbir alakası yok. Öncelikle dediğime yanıt istiyorum çünkü hiçbir alakası yok.
 
Tepkiler: B.A.R.O.N

0MG90

Üye
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
Nasıl bi kamerayla çektiyse daha odaklama bile yapmıyor telefonlara. Böyle test olmaz. Ayrıca Retina sayesinde iPhone'lar güneş altında rahatça görünüyor.
 
Tepkiler: sadolayn
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...