Tavsiye Note 3 mü iphone 5s mi?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Peki bu N9005 in fiyatı nedir?
 
Türkiyede bulunmuyomus sanırım :/ teknosa, bimex, mediamarkt gibi yerlerde bulabilir miyim? Ztn telefonu da bu mağazalardan birinden alırım.
Ancak sanalpazar, sahibinden gibi yerlerden alabilirsin 0 getirenler var. Güven meselesi sana kalmış bişey tabii
 
n9005 yurt dışından gelme olur. onun da imei pasaport sorununu halletsen dahi garantisi olmayacak.
alacaksan exynos'lu modeli alacaksın.
 
    Konu Sahibi
n9000 mü exynos oluyo :/
 
Tepkiler: EmekHırsızı
    Konu Sahibi
bu 8 çekirdek li mi oluyo ? 1.9Ghz + 1.3 Ghz 4 çekirdek yazıyor.
 
Dilersen kernel flaşladıktan sonra synapse ile ayarlayabiliyosun hangi çekirdeğin hangi frekansta çalışacağını.
 
Tepkiler: iphonedoocu ve The Shadow

fk555897

Üye
Telefon kasmasın diyorsan iPhone 5S kesinlikle.
 
Note 3 ne zaman kastı ki ?

iOS diye kusursuz demeyin. 5S kullanan bir arkadaşım gözümün önünde 20 saniyelik takılma yaşadı.
 
Tepkiler: xmustx, iphonedoocu, B.A.R.O.N ve 2 diğerleri

xmustx

Üye
İphone 6 çıkar ve 1 yıl içinde güncelleme alan 5 ve 5 s ler kasmaya başlar ben note 3 kullanıcısı olarak note 3 almanızı tavsiye ederim.
 
Tepkiler: iphonedoocu

sadolayn

Üye
Iphone kullanmissin napacaksin note3 iphone 5s derim bende senin gibi ilk once note 3 aldim cok bilen arklar note3 u ovduler ophone almamis elkerine jb li 3 gun dayandim sattim iphone disinda tel kullanmam bence iphone tercih et
 
Iphone kullanmissin napacaksin note3 iphone 5s derim bende senin gibi ilk once note 3 aldim cok bilen arklar note3 u ovduler ophone almamis elkerine jb li 3 gun dayandim sattim iphone disinda tel kullanmam bence iphone tercih et
Son 3 satırı daha açık yazarmsn anlaşılmıyor.
 
Tepkiler: iphonedoocu ve sadolayn
    Konu Sahibi
Note 3 almaya karar verdim. O kadar kişi note 3 demişken tek bir kişinin sözüne bakmakda saçmalık olur gibi. Bu akşam hayırlısıyla alıyorum. Yorumlarınız için teşekkürler
 
Tepkiler: xmustx ve B.A.R.O.N
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...