Dediğim gibi isteyen istediğini kullanır, kurar. Ayrıca android hakkında pek bir bilgin yok anlaşılan rom attıkça telefon yavaşlar gibi bir düşünceye sahip olduğuna göre...
Iphone kullanmissin napacaksin note3 iphone 5s derim bende senin gibi ilk once note 3 aldim cok bilen arklar note3 u ovduler ophone almamis elkerine jb li 3 gun dayandim sattim iphone disinda tel kullanmam bence iphone tercih et
Iphone kullanmissin napacaksin note3 iphone 5s derim bende senin gibi ilk once note 3 aldim cok bilen arklar note3 u ovduler ophone almamis elkerine jb li 3 gun dayandim sattim iphone disinda tel kullanmam bence iphone tercih et
Note 3 almaya karar verdim. O kadar kişi note 3 demişken tek bir kişinin sözüne bakmakda saçmalık olur gibi. Bu akşam hayırlısıyla alıyorum. Yorumlarınız için teşekkürler