Tavsiye Note 3 mü iphone 5s mi?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Hep öyle olur zaten Egon bunu kabul edemediği için hemen s3 e sarıyorsun. Param olsa s3 kullanmam samsung da almam emin ol
Almasaydın aslanım gmd alaydın o zaman. Samsung kullanıp kullanmamk kişisel zevk meselesi S3 e 4.4.2 gelseydi hepinizin nasıl öveceğinizi biliyorum.
 
Ayrıca note 3 beklenenin çok üstünde sattı buda güncelleme desteğinin iyi olacağı anlamına gelir ve ayrıca s5 özelliklerinin bir kısmını aldı demekki arka çıkılacak model.
 
Almasaydın aslanım gmd alaydın o zaman. Samsung kullanıp kullanmamk kişisel zevk meselesi S3 e 4.4.2 gelseydi hepinizin nasıl öveceğinizi biliyorum.
GMD s3 ten daha kötü bir telefon. Sırf güncelleme için daha dandik bir telefon alamam. Ben samsungu şimdiye kadar hiç övmedim başkalarıyla karıştırma beni.
Ayrıca note 3 beklenenin çok üstünde sattı buda güncelleme desteğinin iyi olacağı anlamına gelir ve ayrıca s5 özelliklerinin bir kısmını aldı demekki arka çıkılacak model.
50 milyon satan s3 ü görüyosun. Eğer samsung satış rakamlarına göre güncelleme verseydi biz şu an 4.4.4 kullanıyor olurduk. S5 özelliklerini alma sebebi arka çıkılacak model olması değil note 3 ilk çıktığında arayüzünde fazla fark olmaması Samsung hayrına vermiyor o güncellemeleri olmayan prestijini korumak için veriyor.
 
Tepkiler: EmekHırsızı
Sende haklısın. Note 3 2 yıl güncelleme alır sen takma kafana 1.5 yıla hatırlatırım
 
Samsung afedersiniz para olduğu yere arkasını dönmüyor. Sırf yeni model aldırmak için güncelleme vermiyorlar, bu noktada geliştiriciler devreye girip samsung denen kore bozuntusunu mağlup ediyorlar
 
Tepkiler: The Shadow
Samsung afedersiniz para olduğu yere arkasını dönmüyor. Sırf yeni model aldırmak için güncelleme vermiyorlar, bu noktada geliştiriciler devreye girip samsung denen kore bozuntusunu mağlup ediyorlar

Her cihazın rom desteği var ayrıca ne güzel işte geliştiriciler kendilerini geliştiriyor
 

ANIL

Admin
Note 3'e destek devam edecektir. Konudan fazla uzaklaşmayalım arkadaşlar.
 
Tepkiler: The Shadow, B.A.R.O.N ve EmekHırsızı
Samsung müşteri temsilcisi gibi yaptın açıklamayı üstad müşteri hizmetlerini aradım zannettim
 
Tepkiler: muhammettvurucu ve The Shadow
Yav bi sakin olun mesajlarınız silinecek.

Note3 iyi bir telefon kabul edelim. Ama samsung'da da keçi inadı var oda ayrı mesele. Donanımdan yana hiçbir sıkıntısı yok Note3ün. Yazılım konusunda ise güncelleme ile S5 arayüzüne geçerlerse hiçbi sorunu kalmaz ama konu Samsung ise güncelleme konusunda çok fazla bişey beklemeyin derim
 
Tepkiler: iphonedoocu
    Konu Sahibi
Bu telefonlara rom atmaya nasıl kıyıyosunuz telefon yavaşlamaya başlar rom attıkca. Sonucta 1,5 2 bin tl para veriyosunuz bu arada n9000 vs n9005 arasında fiyat vs özellik farkı var mı ?
 

AHKE

Üye
note 3 ama bence note 4 bekle note 4 al
 
Bu telefonlara rom atmaya nasıl kıyıyosunuz telefon yavaşlamaya başlar rom attıkca. Sonucta 1,5 2 bin tl para veriyosunuz bu arada n9000 vs n9005 arasında fiyat vs özellik farkı var mı ?

Dediğim gibi isteyen istediğini kullanır, kurar. Ayrıca android hakkında pek bir bilgin yok anlaşılan rom attıkça telefon yavaşlar gibi bir düşünceye sahip olduğuna göre...
 
Tepkiler: EmekHırsızı
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...