teknolojibaronu
Üye
Almasaydın aslanım gmd alaydın o zaman. Samsung kullanıp kullanmamk kişisel zevk meselesiHep öyle olur zatenEgon bunu kabul edemediği için hemen s3 e sarıyorsun. Param olsa s3 kullanmam samsung da almam emin ol
GMD s3 ten daha kötü bir telefon. Sırf güncelleme için daha dandik bir telefon alamam. Ben samsungu şimdiye kadar hiç övmedim başkalarıyla karıştırma beni.Almasaydın aslanım gmd alaydın o zaman. Samsung kullanıp kullanmamk kişisel zevk meselesiS3 e 4.4.2 gelseydi hepinizin nasıl öveceğinizi biliyorum.
50 milyon satan s3 ü görüyosun. Eğer samsung satış rakamlarına göre güncelleme verseydi biz şu an 4.4.4 kullanıyor olurduk. S5 özelliklerini alma sebebi arka çıkılacak model olması değil note 3 ilk çıktığında arayüzünde fazla fark olmamasıAyrıca note 3 beklenenin çok üstünde sattı buda güncelleme desteğinin iyi olacağı anlamına gelir ve ayrıca s5 özelliklerinin bir kısmını aldı demekki arka çıkılacak model.
Sende haklısın. Note 3 2 yıl güncelleme alır sen takma kafanaGMD s3 ten daha kötü bir telefon. Sırf güncelleme için daha dandik bir telefon alamam. Ben samsungu şimdiye kadar hiç övmedim başkalarıyla karıştırma beni.
50 milyon satan s3 ü görüyosun. Eğer samsung satış rakamlarına göre güncelleme verseydi biz şu an 4.4.4 kullanıyor olurduk. S5 özelliklerini alma sebebi arka çıkılacak model olması değil note 3 ilk çıktığında arayüzünde fazla fark olmamasıSamsung hayrına vermiyor o güncellemeleri olmayan prestijini korumak için veriyor.
Samsung afedersiniz para olduğu yere arkasını dönmüyor. Sırf yeni model aldırmak için güncelleme vermiyorlar, bu noktada geliştiriciler devreye girip samsung denen kore bozuntusunu mağlup ediyorlar
HatırlatırsınSende haklısın. Note 3 2 yıl güncelleme alır sen takma kafana1.5 yıla hatırlatırım
ÇıldırmamHatırlatırsınTabi o zamana kadar çıldırıp yeni bir telefon almazsan
Sizde bol bol aosp varmış öyle duymuştum 50 çeşitHer cihazın rom desteği var ayrıca ne güzel işte geliştiriciler kendilerini geliştiriyor
Ram sıkıntı yaratır demiyorum zatenÇıldırmam3 gb ram sıkıntı yaratmaz
Her cihazın rom desteği var ayrıca ne güzel işte geliştiriciler kendilerini geliştiriyor
Eh herkes senin gibi rom hastası değilNote 3 N9005 almasını tavsiye ederim konu sahibi arkadaşa. Snapdragon kodları veriyor çünki
C-rom istiyorum ama
Note 3 N9005 almasını tavsiye ederim konu sahibi arkadaşa. Snapdragon kodları veriyor çünki
C-rom istiyorum ama
Her cihazın rom desteği varmış yaEh herkes senin gibi rom hastası değil
Sizin gibi rom hastaları işte yerlerinde duramıyor adamın zevki olmuş artık. Saat başı rom atıyor
Her cihazın rom desteği varmış yaBi de note 3 gibi amiral gemisi olmuş bir modelin bi de
Konu fazla dağıldı. Olayı özelleştirmeye gerek yok. İsteyen istediğini kurar, kullanır.Sizin gibi rom hastaları işte yerlerinde duramıyor adamın zevki olmuş artık. Saat başı rom atıyor
Bu telefonlara rom atmaya nasıl kıyıyosunuztelefon yavaşlamaya başlar rom attıkca. Sonucta 1,5 2 bin tl para veriyosunuz bu arada n9000 vs n9005 arasında fiyat vs özellik farkı var mı ?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?