Arkadaşım da var da kullanıyor kap, bence çok da gerekli değil. Telefonu iyice kalınlaştırıyor. Zaten gorilla glass 2 yok mu? Bence ekrana jelatin bile gereksiz. Tabi bunları kullananlar cevaplarsa daha güzel olur.
Oyunlar ve programlar 16 GB'a çok rahatlıkla sığar. En iyisi 32 GB'lık bir MicroSD kart takıp müzik video ve fotoğrafları ona yüklemek. Hem başka biryere aktarmak istersen microSD kartı çıkarıp direk takabilirsin.
Arkadaşım da var da kullanıyor kap, bence çok da gerekli değil. Telefonu iyice kalınlaştırıyor. Zaten gorilla glass 2 yok mu? Bence ekrana jelatin bile gereksiz. Tabi bunları kullananlar cevaplarsa daha güzel olur.
- - - Eklendi - - -
Aynen.
- - - Eklendi - - -
Telefona para verirken acımadığın gibi yapıştıracan sdye. Hafıza çok möhem
- - - Eklendi - - -
İnternetten alırsan ya da takip edersen indirim de olduğun da filan daha ucuza bulabilirsin.
eğer s4 veya one gibi telefonları alacak paranvarsa s4 derim ama bu iksinde karar kılmış isen note2 deirm tercih senin ama bence ikisinide eline al kullan derim
eğer s4 veya one gibi telefonları alacak paranvarsa s4 derim ama bu iksinde karar kılmış isen note2 deirm tercih senin ama bence ikisinide eline al kullan derim