nolur nolur herkes baksın =)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Perfect!

Üye
bence yurtici biyere girersin
 


ĄRMOЙİ

ĄRMOЙİ

Üye
Tuba hala bakamadın mı MF3 sonucuna :off: :ehe
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Bence okuma, daha uzun yaşarsın ...
 
mcnpl4

mcnpl4

Üye
sana yardımcı olamıcam ama umarım istediğin yere yerleşirsin...:smartass:
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
    Konu Sahibi
Tuba hala bakamadın mı MF3 sonucuna :off: :ehe
kusura bakma dalmısım tercıh listesı cıkarıyorum puanıma göre:ehe

--------------- Ekleme ---------------

sana yardımcı olamıcam ama umarım istediğin yere yerleşirsin...:smartass:
tesekkürler:sarıl:

--------------- Ekleme ---------------

Bence okuma, daha uzun yaşarsın ...
yok okumam gerek askeri hastanelerde calısmak ıstıyorum tsk'ya baglı hepsıde lisans alıyo
anlıycan egıtım sart:oke:
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Aman boşver, önemli olan öbür taraftaki sınav :ehe
 
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
herkez baksın demişşinde nereye Bakıcaz ben bir şey göremiyorum
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
    Konu Sahibi
herkez baksın demişşinde nereye Bakıcaz ben bir şey göremiyorum
sistemı cok anlamamıstım ondan baksın dedım konunun basında da yazdım zaten basarı sıralamamı falan

sımdı cıkardım bırseyler yazıyorummmmmmmmm:aha:

cıkma ıhtımalı yuksek olanlar

artvın coruh üniversıtesı

ağrı ibrahım cecen üniversitesi

zonguldak karaelmas üniversitesi

gümüşhane üniversitesi

yurtdısı kıbrıs girne lefkoşa:megafon:

ve bütün özel üniversıteler ama param yok:ehe

klavuza göre bunlara gırme ıhtımalım yuksek

bıraz daha düşüş olursa ıkıncı yerlesme ıhtımalım olan universıteler

kırsehır unıversıtesi

van yüzüncü yıl ünv..

siir üniversitesi

sinop ünv

sakarya üniversitesi

kastamonu ünv.

hitit üniversitesi

son tercihim marmara:aha:
 
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
Ben espiri olsun diye söylemiştim peki sen hangisine gitmek isterdin bu seçeneklerden
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
    Konu Sahibi
Ben espiri olsun diye söylemiştim peki sen hangisine gitmek isterdin bu seçeneklerden
ben istanbul cevresını düşünüyodum cunku okurken calısmak ıstıyorum
kendı masraflarımı kendım karsılarım dıye o yuzden kararsızım tercıh yapsammı seneye mı bıraksam dıye
 
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
istanbul öğrenciler için pahalı bi şehir biraz daha mütevazi yerleri düşün mesala zonguldak yada artvin
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
    Konu Sahibi
istanbul öğrenciler için pahalı bi şehir biraz daha mütevazi yerleri düşün mesala zonguldak yada artvin
artvın rizeyede yakın bır saat falan zonguldakta karadenız sınırında yazmaya karar verırsem yazcam
evet istanbul pahalı ama suankı durumum cok karısık kpssde de ıst yazcam saglık bakanı sözlesmelı saglıkcı alıyor egıtım hakkımız yok kadrolu da var sadece
yanı eger calıstıgım yer ayrı yerde olursa unv gıdemem
cok zor ıhtımal kadroluya gectıgımde devam ederım ozamana kadarda dondururum
neden ıstanbul dıyebılırsın ,istanbula yerlescez o kesınde aılemın yanında olmak ıstıyorum hem orda calısıp hemde okuma acısından rahat olurum dıye
onun ıcın tercıh yapıp yapmamakta kararsızım
yapamasam her sene sıstem degısıyor daha da zorlasıyor :allalla:
 
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
eğer ailende olucaksa İstanbulda o zaman sorun olmaz
 

Perfect!

Üye
azerbaycana git aybalam
naptınya ağrı van falan gel adnan menderese iyidir bence tutar burası ya :D

yada gelme ya hemşire olcan demi sen bi de sana denk gelrim allah korusun :ehe :d:
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
    Konu Sahibi
azerbaycana git aybalam
naptınya ağrı van falan gel adnan menderese iyidir bence tutar burası ya :D

yada gelme ya hemşire olcan demi sen bi de sana denk gelrim allah korusun :ehe :d:
adnan menderes neresı var yazdımmı öyle bı yer ona bakılırsa ıstanbul bilim unv tercıhım:ehe
 

Perfect!

Üye
adnan menderes neresı var yazdımmı öyle bı yer ona bakılırsa ıstanbul bilim unv tercıhım:ehe

adnan menderes aydında ya bilmiyonmu nası öğrencisin ya git ebelik yap senden geçmiş bu işler :D :D :ehe

hem gençlerin önünü kapıyon sen yerleşmezsen belki bn yerleşirim :D
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
    Konu Sahibi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt