nolur nolur herkes baksın =)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
    Konu Sahibi
nolur nolur herkes baksın =)
LYS 2 basarı sıralamam 16089

hemşirelik yazcam..ama gelırmı bılmıyorum
klavuzdan hıcbsey anlamadım sınavada cok calısmamıstım acıkcası kpssye calısıyordum cunku
kpss bılgılerımden gırdım .hatta yerlesecegmı barajı bıle geçecegımı düşünmuyordum:eheama gectım
yerlesırmıyım yerlesemezmıyım hıcbır fikrim yok
nettekı tercıh robotlarından baktım yurtdısı amerıcan unv ve gırne kırbıs cıkıyor
ama yurtıcı ıstıyorum
sımdı klavuzu ınceledım az cok baskent unıversıtesınede yerlesıyorum
bursluymus..ama özel oldugu ıcın endıselerım var burslu ne kadarını karsılıyo..sonrasında yüklemesın:ehe



fikirlerinizi söylermısınız
 
  • Beğen
Tepkiler: sevimrecep


yumurta kabuğu

yumurta kabuğu

Üye
umarım dilediğin bölüme girersin Tuba. bütün şanslar, bütün güzellikler seninle olsun.
 
ĄRMOЙİ

ĄRMOЙİ

Üye
Bildiğim kadarıyla hemşireliğinj puan türü MF-3 MF-3 ek puanlı başarı sıralamanı söylersen daha iyi yardımcı olabilirim :)
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
    Konu Sahibi
Bildiğim kadarıyla hemşireliğinj puan türü MF-3 MF-3 ek puanlı başarı sıralamanı söylersen daha iyi yardımcı olabilirim :)
LYS 2 basarı sıralamam 16089 yazdım zaten mf3 evet ama lys2den gırcem ben ıkısındende tercıh yapılabılıyor..

basarı puanıma göre canakkale manısa vs dıye bırkac tane buldum ama puana mı bakcam basarı sıralamasına mı sasrırdım cunku bazısında basarı sıralamasına göre yerlesıyorum puana göre yerlesmeme ıhtımalım var..
netten bakmakta cok zor yarın klavuz yayınlanacak gıdıp alırım :(
 
ĄRMOЙİ

ĄRMOЙİ

Üye
LYS 2 basarı sıralamam 16089 yazdım zaten mf3 evet ama lys2den gırcem ben ıkısındende tercıh yapılabılıyor..

basarı puanıma göre canakkale manısa vs dıye bırkac tane buldum ama puana mı bakcam basarı sıralamasına mı sasrırdım cunku bazısında basarı sıralamasına göre yerlesıyorum puana göre yerlesmeme ıhtımalım var..
netten bakmakta cok zor yarın klavuz yayınlanacak gıdıp alırım :(

Sen lys 1 ve 2 ye girmedin mi?
 
zibidi39

zibidi39

Üye
ben 145 bınıncı oldum acıklardayımheralde
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
    Konu Sahibi
İyi çok güzel şimdi sonuç belgenden Y-MF-3 ek puanlu başarı sıralamanı yazar mısın?
bakmam gerek bekletcem:hmmmösym çöktü yıne:hmmmacılsın yazarımda klavuza baktıgından emınmısın ben inatla mf3 dıyosun ya:allalla:
 
ĄRMOЙİ

ĄRMOЙİ

Üye
Evet MF3 müş..

Sen meslek lisesi mezunu musun?
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Sınav sistemi bence güzel bir sınav sorusu olur :hmmm
Çözebilene aşk olsun...
 
arslansem

arslansem

Üye
Bir arkadaşın sonucuna bakmak için girdim sonuç sayfasını açmamla kapamam bir oldu :ehe
Herşeyi karmaşık yapma da üstümüze yoktur.Sbs sistemini sınıflara yaydılar belliydi geri çekileceği çünkü bu kadar saçmalık olurdu yani.Bu sistemin de yakın zamanda değişeceğine garanti verebilirim.
Buna denk gelenlere yazık oldu.Tuba kolay gelsin :ehe
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
    Konu Sahibi
Bir arkadaşın sonucuna bakmak için girdim sonuç sayfasını açmamla kapamam bir oldu :ehe
Herşeyi karmaşık yapma da üstümüze yoktur.Sbs sistemini sınıflara yaydılar belliydi geri çekileceği çünkü bu kadar saçmalık olurdu yani.Bu sistemin de yakın zamanda değişeceğine garanti verebilirim.
Buna denk gelenlere yazık oldu.Tuba kolay gelsin :ehe
saol kolaysa basına gelsın:ehe
canakkale tutabılır benım lısteye baktıkca çözdüm işide
ben calısırken okuycam nasıl olcak onu dusunuyorum:D
 
arslansem

arslansem

Üye
Yazmaya kararlıysan onun da üstesinden gelebilecek gücün vardır demektir :)
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
    Konu Sahibi
Yazmaya kararlıysan onun da üstesinden gelebilecek gücün vardır demektir :)
kararlıyım cıkarsa cok umudum yok ama cıkmaz dıyorum
calısmayı dusundugum yerlerı yazcam ıst kocaelı ankara falan
baskent unv tutuyo ama burslu sartı var..burs aldıgın süre boyunca bıtrdıgınde saglık bırımlerınde calıscan zorunlu
ugrasılmaz 4 sene onlara hızmet edemem

bakalım olmadı seneye yerlemısken yazcam
 
arslansem

arslansem

Üye
Dilediğin gerçekleşir umarım..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt