Nokia’nın Hedefi Samsung Galaxy Note!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ANIL

Admin
    Konu Sahibi
Nokia’nın Hedefi Samsung Galaxy Note!
Şu sıralar akıllı telefon pazarının en merak edilen modellerinden biri olan Galaxy Note 2′ye Nokia’dan bir rakip geliyor.
Eylül ayı teknoloji dünyası için çok hareketli geçecek. Almanya’da düzenlenecek olan IFA ve Photokina ile birlikte büyük firmalar da kendi tanıtımlarına hazırlanıyor. Daha önce duyuru yapan Samsung ve Nokia ile birlikte Apple’ın da eylül ayında tanıtım yapması bekleniyor. Durum böyle olunca firmalar arasında bazı sataşmalar da olabiliyor.




Nokia’nın Pazarlamadan Sorumlu Başkan Yardımcısı Chris Weber de kendine Samsung’u hedef seçmiş. Twitter hesabından bir mesaj yayınlayan Weber, Samsung Galaxy Note’a yeni Lumia ile cevap vereceklerini ima ediyor; “Not al Samsung, yeni jenerasyon Lumia yakında geliyor”

Weber’in “Note” terimini kullanmış olması yakında tanıtılacak Galaxy Note’u hedef aldığını gösteriyor. Tabii stratejik anlamda bakıldığında hedef olarak iPhone yerine Android’i seçmesi dikkat çekici. Belki de Nokia büyük ekranıyla kullanıcıları cezbeden Galaxy Note’a Lumia serisinden bir rakip hazırlıyor olabilir.

Elbette Nokia’nın lansmanı Windows Phone 8′in gelişi açısından da önemli. Bakalım yeni Lumia, diğer rakipleri karşısında sağlam durabilecek mi?

(Scroll)
 
Tepkiler: Cihanî Sultan
Nokıa bu diğerleri onun için birer soytarı hacı
 
O biraz zor nokiacım Eylül ayında tanıtıcakmış birde iphone 5 çıkınca kimse yüzüne bile bakmıyacak
 
Tepkiler: Del Rey

Del Rey

Üye
[QUOTE=" Tehlike ";5136620]O biraz zor nokiacım Eylül ayında tanıtıcakmış birde iphone 5 çıkınca kimse yüzüne bile bakmıyacak [/QUOTE]

Ben de öyle düşünüyorum.

Not al Samsung, yeni jenerasyon Lumia'larımız sizinki kadar iyi olamazsa adımız tarihe karışacak.
 
Tehlike ";5136620][COLOR="DarkRed' Alıntı:
O biraz zor nokiacım Eylül ayında tanıtıcakmış birde iphone 5 çıkınca kimse yüzüne bile bakmıyacak

önyargıya bak.quad core,1gb ram ile gelirse birde üstüne stabillik eklenirse o zaman görürum.ki zaten Wp en stabil sistem
[/COLOR]
 

Del Rey

Üye
 
Tepkiler: MaxipmaN

MaxipmaN

Üye
Herşeyden önce Nokia bu eylülde bir de Windows 8 tabletle gelecek. Bu da Note demesinin sebebi. Ama o kadar kolay değil bu iş. Galaxy Note 10.1 mucizevi bir cihaz.

her an herşey olabilir

4ghz demişsin 1.4 olck
 
Tepkiler: Del Rey


önyargıya bak.quad core,1gb ram ile gelirse birde üstüne stabillik eklenirse o zaman görürum.ki zaten Wp en stabil sistem
Şuan en stabillik İphone da var.4.1 jelly bean ilede geldi Ozamana kadar iphone 5 in özelliklerini düşünebiliyormusun Nokiadan zaten herkes illallah etmiş görücez neler olucak..
 

MasteLaa

Üye
wp8 iyi olur ve de ekran da büyük olursa şahsım adına süper olur
 

Çok rakibi var örn: Nexus 7 4.1 jelly bean nvidia tegra3 böyle bir rakibi yenmesi oldukça zor.İpad minilerde belki çıkabilir Bu arada s3 4çekirdek olucak ve 1gb ram
 

Del Rey

Üye
her an herşey olabilir

Kesinlikle

- - - Eklendi - - -

[QUOTE=" Tehlike ";5136683]

Çok rakibi var örn: Nexus 7 4.1 jelly bean nvidia tegra3 böyle bir rakibi yenmesi oldukça zor.İpad minilerde belki çıkabilir
[/QUOTE]

iPad Mini çıkar mı kimse emin değil ancak Nexus 7 gerçekten güzel bir cihaz.
 

Del Rey

Üye
[QUOTE=" Tehlike ";5136693]
Fiyatıda süper 199dolardı bedava o cihaza tabi burda 700 den aşağı olmuyacağı kesin
[/QUOTE]

Nokia yurtdışında aynı fiyata çıkarsa bile burada 1.500 TL'ye satılır zaten.

(bkz. Nokia Türkiye ve berbat fiyatlandırma politikaları)
 
Nokia yurtdışında aynı fiyata çıkarsa bile burada 1.500 TL'ye satılır zaten.

(bkz. Nokia Türkiye ve berbat fiyatlandırma politikaları)
Bütün firmalar için geçerli bu bunun nedeni ötv kdv vergi para koparsınlar diye çeşitli çeşitli şeyler çıkarıyorlar.
 

bilgini tazele derim s3te 1gb ram var
 
[QUOTE=" Tehlike ";5136620]O biraz zor nokiacım Eylül ayında tanıtıcakmış birde iphone 5 çıkınca kimse yüzüne bile bakmıyacak [/QUOTE]

Bakar bakar sen merak etme...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...