ANIL
Admin
-
Konu Sahibi
-
Not al Samsung, yeni jenerasyon Lumia'larımız sizinki kadar iyi olamazsa adımız tarihe karışacak.
Ozamana kadar 4.1 Jelly bean güncellemeleride gelir note,s3,s2 vs.. gibi cihazlara nokianın işi çok zor..Ben de öyle düşünüyorum.
Tehlike ";5136620][COLOR="DarkRed' Alıntı:O biraz zor nokiacımEylül ayında tanıtıcakmış birde iphone 5 çıkınca kimse yüzüne bile bakmıyacak
Tehlike ";5136639][COLOR=DarkRed][SIZE=3] Ozamana kadar 4.1 Jelly bean güncellemeleride gelir note' Alıntı:- - - Eklendi - - -[/COLOR]
önyargıya bak.quad core,1gb ram ile gelirse birde üstüne stabillik eklenirse o zaman görürum.ki zaten Wp en stabil sistem
Gelecek Nokia'ların en fazla iki çekirdekle geleceğini biliyoruz.
Samsung Galaxy S3'ün 2 GB RAM'i ve 4 GHz işlemcisi olduğunu hatırlatırım.
Herşeyden önce Nokia bu eylülde bir de Windows 8 tabletle gelecek. Bu da Note demesinin sebebi. Ama o kadar kolay değil bu iş. Galaxy Note 10.1 mucizevi bir cihaz.
Şuan en stabillik İphone da var.4.1 jelly bean ilede geldi
önyargıya bak.quad core,1gb ram ile gelirse birde üstüne stabillik eklenirse o zaman görürum.ki zaten Wp en stabil sistem
Herşeyden önce Nokia bu eylülde bir de Windows 8 tabletle gelecek. Bu da Note demesinin sebebi. Ama o kadar kolay değil bu iş. Galaxy Note 10.1 mucizevi bir cihaz.
- - - Eklendi - - -
Gelecek Nokia'ların en fazla iki çekirdekle geleceğini biliyoruz.
Samsung Galaxy S3'ün 2 GB RAM'i ve 4 GHz işlemcisi olduğunu hatırlatırım.
her an herşey olabilir
Fiyatıda süper 199dolardı bedava o cihaza tabi burda 700 den aşağı olmuyacağı kesinKesinlikle
- - - Eklendi - - -
iPad Mini çıkar mı kimse emin değil ancak Nexus 7 gerçekten güzel bir cihaz.
Bütün firmalar için geçerli bu bunun nedeni ötv kdv vergi para koparsınlar diye çeşitli çeşitli şeyler çıkarıyorlar.Nokia yurtdışında aynı fiyata çıkarsa bile burada 1.500 TL'ye satılır zaten.
(bkz. Nokia Türkiye ve berbat fiyatlandırma politikaları)
Herşeyden önce Nokia bu eylülde bir de Windows 8 tabletle gelecek. Bu da Note demesinin sebebi. Ama o kadar kolay değil bu iş. Galaxy Note 10.1 mucizevi bir cihaz.
- - - Eklendi - - -
Gelecek Nokia'ların en fazla iki çekirdekle geleceğini biliyoruz.
Samsung Galaxy S3'ün 2 GB RAM'i ve 4 GHz işlemcisi olduğunu hatırlatırım.
2gb olanınıda var yurtdısında.
bilgini tazele derim s3te 1gb ram var
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?