Nokia'dan Apple'a büyük tepki

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Türe

Türe

Üye
harbi ya, lumia'yı anlattığım bazı kesimler de burun kıvırdı bende de. diyorlar "n8'i gördük boşa anlatma" diye, ama adam bilmiyor ki beğenmediği o cihazda belle var ama bir kullansa lumia, ah bir kullansa, ben kullandım ve ciddi söylüyorum rüyalarıma girdi :)

Bizim milletimizdeki önyargı kimsede yok :bilmm
 


papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici


Bizim milletimizdeki önyargı kimsede yok :bilmm
çünkü maddi rahatlık olmayınca kendini koruma dürtüsüyle öngörülü ve cesaretli olamıyor ve sürü psikolojisiyle herkesin yaptıgını yaparak kendini güvende hissediyor.

az biraz psikoloji de okumuştum bir tarihlerde:bigstar:
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
çünkü maddi rahatlık olmayınca kendini koruma dürtüsüyle öngörülü ve cesaretli olamıyor ve sürü psikolojisiyle herkesin yaptıgını yaparak kendini güvende hissediyor.

az biraz psikoloji de okumuştum bir tarihlerde:bigstar:

yakışıır :D
 
theposies

theposies

Üye
çünkü maddi rahatlık olmayınca kendini koruma dürtüsüyle öngörülü ve cesaretli olamıyor ve sürü psikolojisiyle herkesin yaptıgını yaparak kendini güvende hissediyor.

az biraz psikoloji de okumuştum bir tarihlerde:bigstar:

+1 :)
 
doctorrr

doctorrr

Üye
çünkü maddi rahatlık olmayınca kendini koruma dürtüsüyle öngörülü ve cesaretli olamıyor ve sürü psikolojisiyle herkesin yaptıgını yaparak kendini güvende hissediyor.

az biraz psikoloji de okumuştum bir tarihlerde:bigstar:
eşit ağırlıktı bölümün lisede dimi usta? :)
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
çünkü maddi rahatlık olmayınca kendini koruma dürtüsüyle öngörülü ve cesaretli olamıyor ve sürü psikolojisiyle herkesin yaptıgını yaparak kendini güvende hissediyor.

az biraz psikoloji de okumuştum bir tarihlerde:bigstar:

birçok sebebi var aslında bunun. Konu dağılmasın .
 
ecel54

ecel54

Üye

annayı geçtim ilk sürüm bile kullanan tanıdığım var bak şunun surası böyle burası böyle diyince de pek sallamıyolar...:)

benim arkadaşlarda aynı güncellemiyorlar ben kendim güncelliyorum onlarınkini :D
 
aleranol

aleranol

Üye
yav bence biz bu forumdakiler hep birlikge adam gibi akıllıca yaşayalım :) bizim hepimizin arkadaşlar bilinçsiz demek ki :) ne arkadaşlarım var ki sgs2 yi ve 3ü hala ölümüne savunuyor. Bir gün havalıyla sıkıcam topuğuna :D
 
Del Rey

Del Rey

Üye


düştüğümüz duruma bak. Adamın sgs2'si var ve daha güncelleyemiyor bile !

Nokia kullanıcıları da az değil. Akradaşımda N8 var. Diyorum ki gel Belle kuralım, yok ben bilmiyorum sen de uğraşma bozulur diyor. Telefonu henüz PR1.0'da :dry:
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
Kanat çırp :kop2:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt