Türe
Üye
harbi ya, lumia'yı anlattığım bazı kesimler de burun kıvırdı bende de. diyorlar "n8'i gördük boşa anlatma" diye, ama adam bilmiyor ki beğenmediği o cihazda belle var ama bir kullansa lumia, ah bir kullansa, ben kullandım ve ciddi söylüyorum rüyalarıma girdi![]()
Bizim milletimizdeki önyargı kimsede yok











