Nokia'dan 4.7"lik Lumia gelebilir

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Nokia'dan 4.7"lik Lumia gelebilir


Tüm gözler CES2013'boş geçen Nokia'nın MWC2013'te tanıtması muhtemel yeni amiral gemisine çevrilmişken bu cihazla ilgili ip uçları da gelmeye devam ediyor.

Nokia'nın mevcut ust segment telefonu Lumia920 olmuştu ve bu yakışıklı 4.5" ekran büyüklugüne sahip.

İlk olarak geçtigimiz günlerde burada paylaştıgımız haberimizde de belirttigimiz gibi yeni Lumia'nın aluminyum gövdeye sahip olacagı bilgisi gelmişti.
Bugün Digitimes'ın yayınladıgı bir haberinde Nokia'nın 2013 yılında maksimum ekran büyüklügünü 4.7" kullanacagı acıklandı.

Bu durumda MWC 2013'te tanıtılması beklenen yeni Lumia cihazının aluminyum gövdeli maximum 4.7" ekran boyutunda 10mm'den ince ve 150gr'dan hafif olacagını söyleyebiliriz.
 


komando04

komando04

Üye
haber güzel abi sağolasın ama mayısı geçer piyasaya çıkması bence ve Türkiye ye ancak üçüncü çeyrekte gelir bence
 

IVI-Elia

Üye
off Nokia mwc'de tanıtma tanıtırsan teefonu mayısda çıkarırsan insanlar bekler 920 satışları düşer.tanıtıp hemen çıkarırsan yine düşer.Ne gereği var ki şuan sen hazırla nisan da duyur en azından haziranda piyasaya sür daha hayırlı olur bence...Bi de bu kongre şubatta mı idi?

- - - Eklendi - - -

"Geçen seneki MWC'de oldukça aktif olan Nokia, 808 PureView'un yanında Windows Phone'lu Lumia 610 ve Lumia 900'ü tanıtmıştı.
Dedikodulara göre Nokia, daha ince, alüminyum gövdeli bir Lumia 920 üzerinde çalışıyor olabilir. Telefonlarını kendi etkinliklerinde tanıtmayı tercih eden Nokia'nın MWC'de yeni bir cep tanıtıp tanıtmayacağını tahmin etmek güç." bir alıntı....
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
kongre 25 şubatta başliyor. Ama bu cihazin lumia920'yi olumsuz etkileyecegini zannetmiyorum. Lumia920 cıkalı 3 ay oldu hala daha fiyatı sabit. Normalde Nokia geleneksel olarak iki ay sonra indirim yapiyordu. Bu cihazin duyurusu ve cikişi lumia920'nin fiyatini 1300-1400 seviyelerine cekicektir. Bu durumda da hedef muşteri kitlesi genişleyecektir.
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi

"Geçen seneki MWC'de oldukça aktif olan Nokia, 808 PureView'un yanında Windows Phone'lu Lumia 610 ve Lumia 900'ü tanıtmıştı.
Dedikodulara göre Nokia, daha ince, alüminyum gövdeli bir Lumia 920 üzerinde çalışıyor olabilir. Telefonlarını kendi etkinliklerinde tanıtmayı tercih eden Nokia'nın MWC'de yeni bir cep tanıtıp tanıtmayacağını tahmin etmek güç." bir alıntı....


pek de öyle sayılmaz aslında. Gecen yıl ces'te lumia900,mwc'de 808 ve lumia610 tanitilmişti. Bu yil ces'i boş gectigini duşunursek mwc'de bir cihaz tanitimi kuvvetli bir ihtimal.
 

IVI-Elia

Üye
Ama bence Nokia MWC'de birkaç Asha cihazı, bazı orta seviye Lumia'lar ve de üst seviye bir tablet tanıtıcak.Nisan-Mayıs gibi de aynı Samsung gibi kendi etkinliğinde tanıtacak.Şunu da göz önünde bulunduralım.Mayıs da Samsung'un s4'ü tanıtma olasılığı çok olduğundan Nisan'da tanıtacak Haziran'da piyasa da Türkiye için de Temmuz'da benim düşüncelerim bu yönde sizce?

- - - Eklendi - - -

Neyse ben niye takıyosam?Sonuçta 15 yaşındayım her çıkan yeni telefonu alamam....Zaten telefonumda fazlasıyla yeterli.AYrıca yeni Lumia'nınçok uçuk bir farkla geleceğini sanmıyorum?"Daha büyük ekran, daha hafif,daha ince alüminyum kasa ve 13 mp kamera daha güçlü gpu belki de daha güçlü cpu ama cpu kesin değil.... Yani benim için daha güçlü gpu önemli diğerleri boş.Zaten bana polikarbon çok daha çekici geliyor.Güncelleme ile de sorunlarımız giderse tadından yenmez...Artık ALi Kemal abi Lumia koleksiyoncusu olarak yeni Lumia'tı alır incelersin :D
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
:eller: Elleri görelim diyeceğim ama bence de yeni amiral gemi için biraz erken.
Tanıtımın Nisan-Mayıs gibi olması gerektiği konusunda arkadaşlara katılıyorum.
Ancak Nokia muhtemelen Galaxy S4'ün gölgesinde kalmamak adına, MWC'de tanıtıp S4'ten önce piyasaya sürebilir.
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
:eller: Elleri görelim diyeceğim ama bence de yeni amiral gemi için biraz erken.
Tanıtımın Nisan-Mayıs gibi olması gerektiği konusunda arkadaşlara katılıyorum.
Ancak Nokia muhtemelen Galaxy S4'ün gölgesinde kalmamak adına, MWC'de tanıtıp S4'ten önce piyasaya sürebilir.

olay bu zaten. Sgs4'ten iki ay önce piyasaya girerse alternatifleri gecen yılın modelleri olur ve rakipsiz kalır. İki aylık surede de büyük satış rakamları yakalar. İki ay sonra sgs4 çıktığında da bir fiyat indirimi yapılır iyice baltalar rakiplerini.
 

IVI-Elia

Üye
Neyse bizim teleofnlar çabuk eskiycek ama Nokia en iyisini bilir :D
 
dilmenibrahim

dilmenibrahim

Üye
daha büyük ekran harika olur 5,0 olsa daha güzel olurdu
 
KojiroHyuga

KojiroHyuga

Üye
yeni cihazlar alüminyum olursa şimdiki polikarbonat gövdeli cihazlar kadar sağlam olmayacak mı demek oluyor bu? o zaman ben yine 920 alırım yenisi önemli değil 3310 gibi dünyalara dirensin telefonum :D
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
yeni cihazlar alüminyum olursa şimdiki polikarbonat gövdeli cihazlar kadar sağlam olmayacak mı demek oluyor bu? o zaman ben yine 920 alırım yenisi önemli değil 3310 gibi dünyalara dirensin telefonum :D

Sağlamlığını bilemem ama ısınma yönünden, Lumia 920'ye göre daha az ısınacaktır.
Lumia 920 monoblok polikarbonat yapıdan dolayı, işlemci ve grafik ünitesinin birazcık yoğun çalışması durumunda çabuk ısınıyor.
Alüminyum gövdeli olan biraz daha avantajlı olacaktır.
 
  • Beğen
Tepkiler: ardacumhur
dilmenibrahim

dilmenibrahim

Üye
ben şuan ki kasayı sevmiyorum belki daha dayanıklıdır bilemem teknik olarak ama metal hissi daha sağlam sanki
 

IVI-Elia

Üye
ben şuan ki kasayı sevmiyorum belki daha dayanıklıdır bilemem teknik olarak ama metal hissi daha sağlam sanki

İnan alüminyum bir telefonu eline al sonra Lumia 920'yi al hiç böyle düşünmüyceksin...
 
yasirtaha

yasirtaha

Üye
Ben telefon alma hakkımı doldurdum en az üç sene telefonumu kullanmayı düşünüyorum alacaklara hayırlı olsun
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt