Nokia X6 vs Nokia 5800 XP

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Nokia X6 vs Nokia 5800 XP
Arkadaşlar 2-3 Yıldır Babam nokia x6 kullanıyor ve sıkıldıgı ıcın bana bıraktı telefonu x6'da cizik yok 3 yıllık cihaz olmasına ragmen. Ama Arkadaşlarım Keşke 5800xp alsaydın gibi yorumlar yapıyor ben telefonumdan soğuyorum. Sizce 5800 mı daha iyi yoksa x6 mı artılarını ve eksilerini bilen bi arkadaş yazabilirmi ?


Saygılar.
 
    Konu Sahibi
Ama fiyat biz babamla x6yı aldıgımızda 750liraya almıstık o zamanlar çok değerliydi smdi takan yokki

----------Eklendi @ 13:45:16 ---------- Yazıldı @ 13:44:34 ----------

He bu arada bendeki x6 cihazı 16gb hafızalı yani 32 yada 8 değil =(
 

HakaN-06

Üye
Aralarındaki en önemli fark 5800 rezistif, X6 kapasitif ekran Buda X6'yı 5800'a göre üstün yapıyor
 
arkadaşların araştırıp konuşsunlar için rahat olsun x6 5800'dan birçok açıdan daha iyi
 

Mert045

Üye
Bu arada 5800 xp değil xm(xpress music)
 
Donanımsal olarak X6 ile 5800 arasında aman aman bir fark yok ama X6 nın tek avantajı kapasitif ekrana sahip olmasıdır şu da unutulmamalıdırki bugün s60v5 denince akla ilk 5800 geliyor şuan bana sorarsan ikiside fiyasko
 

ZaZuM

Üye
ikisi arasında tercih yapsaydım x6 yi alırdım kamera 5 ekran kapasitıf ve birazda tasarımı hoş
 
5800'lar bence çok sıkıntı Nokia'nin ilk dokunmatik telefonuydu. Acemilik hat safhada.
X6'yi daha fazla overler. Kullanma şansım olmadı ama
 
5800 almadan önce param yetseydi x6 alacaktım her yönden iyi bence
 

Fa_Ni

Üye
kamera 5mp dahili hafızası 300 küsür mb 16 gb hafızası var kapasitif ekran görüntüsü şık hala o takozla nasıl kıyaslıyolar o telefonu anlamış değilim
 
Tepkiler: Amaru Shady

hicsam

Üye
tabiki x6 dostum, üstteki arkadaşların dediği gibi için rahat olsun x6 5800 dan daha iyi bi telefon
 
Yanlış anlamayında 2 side berbat.
X6 biraz daha kullanışlı o kadar. Yazılım zaten aynı. 5800 kamera ve kullanımı zor olan dokunmatiğinden kaybediyor.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...