Telefon Tavsiyesi Nokia x3mü - 6300 mı?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Nokia x3mü - 6300 mı?
Bugünlerde yeni bir telefon almayı düşünüyorum.5130 aldım ve hiç memnun kalmadım şuan tüketici haklarında telefon.X3 veya 6300 almayı düşünüyorum.Avantajları dezavantajları nelerdir? yardımcı olursanız sevinirim
 
    Konu Sahibi
Ya telefonda çok sorun çıkıyor diyorlar.bi kesimde çok sağlam diyor.çok kararsız kaldım
 
    Konu Sahibi
bencede eskidi ama yinede sağlam telefon.inan olsun sağlam telefon hasreti çekiyorum
 
sen manyaksın olum 6300 X3'ün yanında telefonmu ya sana daha birşey demiyorum bu açtığın kaçıncı konu git alda 6300 sonra ağlarsın niye x3 almadıım diye
 
    Konu Sahibi
Hayatta hiç ağlamadım telefon içinmi ağlıyacağım?
 

hebun213

Üye
6300 mı 6303 i clacıc mi
 

Starsley

x3x3x3x3x3x3x3
 
6300 mı 6303 i clacıc mi


6303 tabi ki 3.2 mp kamera 6300 da 2.0 mp hem 6303 de kamerada flash özelliği var

--------------- Ekleme ---------------

öbür soru ise çok mantıksız bence 1 sn olsa düşünmek için valla boşa harcamam git al x3 ü sağlam telefon olsun diyon adam gibi kullanırsan hiç bi şey olmaz napcan duvara mı atcanca sağlam olsun diyon
 

brc91

Üye
x3333333333333
 
6300 alınırmı yaa. Şaka gibi. X3 al.
 

hoss

Üye
ikisinide alma w715 al daha iyidir
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...