Nokia X Serisi (Ana Konu)

Sponsorlu Bağlantılar

GuiTaRisT111

GuiTaRisT111

Üye
:D Pencere Arasında Geçiş Yapıyormu ?
HAYIR Bir işe Yaramaz
J2me Ne Olacak

Pencere arasında geçiş yapmıyor çünkü multitask yok. Ama fastlane var bu sayede bir uygulamadan başka uygulamaya çabucak geçebiliyorsun.
EVET bir işe yarar.
J2me ne mi olacak? Bir şey olmayacak. Telefon java destekliyor işte. Telefondan beklentisi olmayan kişiler tercih edebilir.
 


Emre

Üye
Pencere arasında geçiş yapmıyor çünkü multitask yok. Ama fastlane var bu sayede bir uygulamadan başka uygulamaya çabucak geçebiliyorsun.
EVET bir işe yarar.
J2me ne mi olacak? Bir şey olmayacak. Telefon java destekliyor işte. Telefondan beklentisi olmayan kişiler tercih edebilir.
:oke:
 
Son düzenleme:
GuiTaRisT111

GuiTaRisT111

Üye
Haklısın Ben birkere J2me Oyun Yaptım FB.com Bağlantısı Var Ama Oyunun Grafiklerini Düzgün Yaptığım halde Bozuk Gösteriyor :(
J2me Böyle İşte İleride J3me Çıksa şaşmam

Java artık gelişmez. Sadece yeni oyunlar geliyor o kadar. :D Gameloft sağolsun hala javayı unutmadı.
 
  • Beğen
Tepkiler: RetaXter
meg1ddo

meg1ddo

Üye
    Konu Sahibi
bu video paylaşıldı mı bilmiyorum , güzel olmuş telefon baya hızlı donanıma göre ;

Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
 
0MG90

0MG90

Üye
O arayüz için boşuna uğraşmışlar ben olsam hemen rom atarım :kıskıs:
 

Emre

Üye


Kaynak
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Launcher yüklemiş :)
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Pardon adam direk rom yapmışta hiç bişey çalışmıyor :D
 

Emre

Üye
Nokia xl iyi gibi
 
Son düzenleme:
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
Xl güzel gibi :islik
 

Emre

Üye
Benim cihaz 1GB Kasıyor
 
Son düzenleme:
fk555897

fk555897

Üye
3 MP arka kamera Nokia'ya yakışmamış.
 
  • Beğen
Tepkiler: mehmettech
0MG90

0MG90

Üye
Malezya'da 270TL imiş. Bizde 500'lerde olacak. Teşekkürler Türkiye.
 
mehmettech

mehmettech

Üye
Offf vergi vsvs ler
 

Benzer Konular



Üst Alt