GuiTaRisT111
Üye
Pencere Arasında Geçiş Yapıyormu ?
HAYIR Bir işe Yaramaz
J2me Ne Olacak
Pencere arasında geçiş yapmıyor çünkü multitask yok. Ama fastlane var bu sayede bir uygulamadan başka uygulamaya çabucak geçebiliyorsun.
EVET bir işe yarar.
J2me ne mi olacak? Bir şey olmayacak. Telefon java destekliyor işte. Telefondan beklentisi olmayan kişiler tercih edebilir.
Pencere Arasında Geçiş Yapıyormu ?




