Nokia X Serisi (Ana Konu)

Sponsorlu Bağlantılar

Dexter Morgan

Dexter Morgan

Üye
XL her türlü alınır
 


meg1ddo

meg1ddo

Üye
    Konu Sahibi
normalde android için nokia mix radio varmıydı? yoksa sadece nokia kendi telefonuna özel mi yapmış?
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Kendininkine yapmiş bi kaç kişide portladı
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Nokia x serisi 2014 yılında beklenmedik bir başarıya imza atabilir.

Şimdiden Nokia'nın bile tahmin edemeyeceği satış rakamları tahminleri veriyor. IDC 2014 yılında 14-16 milyon civarında X Serisi cihaz satılacağı tahmininde bulunmuş.
Ayrıca Xda da cihaza sahip çıkmış görünüyor. Şimdiden Google Play store ve Google Now Launcher portlanmış bile.

Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
 
  • Beğen
Tepkiler: Invoke ve Metalci Melek
Invoke

Invoke

Üye
500 lira buna verene kadar lumia 525 almak daha mantıklı gibi geliyor bana. :hmmm
 
  • Beğen
Tepkiler: GDDR5
0MG90

0MG90

Üye
Çok güzel gözüküyor :D Android ve Nokia :)
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Bunu yapmanın konusunu açtım onaylanınca linki atıcam :)
 

yusuf1998x

Üye
düşük orta segment cihazlar fazla talep görmez discovery varken :D
 
0MG90

0MG90

Üye
Yabancı ülkelerde satsın yeni seri çıksın yeter :tebessüm:
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Nokia x antutu sonuçları :)

 
0MG90

0MG90

Üye
Neden öncekinde 4.4.1 yazıyordu?
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Belki gelecek güncellemedir :)
 
meg1ddo

meg1ddo

Üye
    Konu Sahibi
yeni cihaz cikmasi microsofta bagli biraz, eger bunun satis rakamlari iyi olursa wp8 in onune gecmemesi engel olmamasi icin olabildigince engel olur diye tahmin ediyorum.
 

Benzer Konular



Üst Alt