Nokia X Serisi (Ana Konu)

Sponsorlu Bağlantılar

HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Tahminlere göre 14 milyon satacakmış
 


LimePie

LimePie

Üye
hadi bakalım çıksında detaylı videolar gelir
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Çıktı zaten
 
LimePie

LimePie

Üye
çıktıda satıştamı peki telefon ?
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Bazı yerlerde internetten satılıyor ama türkiyeye gelmedi
 
LimePie

LimePie

Üye
hmm tamam teşekkürler fiyatını merak ediyorum
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Türkiye için 500 deniyor diğer ülkelerde bizim parayala 400 450 arası
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Kashamalaga ( nokia x i rootlayıp gapps kuran geliştirici ) bootloader üzerindede çalışıyor
 
0MG90

0MG90

Üye
Bootloader kilitli olsa bile çözülür Xda da o kadar kişi var ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: Metalci Melek
tapatalk

tapatalk

Üye
Konu linux ise kimse kendi tekelinde cihaz cikaramaz daha ilk günlerden kırdılar cihazı.
 
mcnpl4

mcnpl4

Üye
pureview kamerali da bekleriz:ehe
 
meg1ddo

meg1ddo

Üye
    Konu Sahibi
14 değil 5 milyon satsın bu bile nokia nın iştahını kabartmaya yetecektir, bu bile bu kadar satıyorsa bir amiral gemisi ne yapar acaba diyebilmeliler kendilerine!
 
avast

avast

Üye
14 değil 5 milyon satsın bu bile nokia nın iştahını kabartmaya yetecektir, bu bile bu kadar satıyorsa bir amiral gemisi ne yapar acaba diyebilmeliler kendilerine!
Sahsi gorusum bunu alacagima wp alirim bana wp bunu abisi gibi geldi :D
 
meg1ddo

meg1ddo

Üye
    Konu Sahibi
Sahsi gorusum bunu alacagima wp alirim bana wp bunu abisi gibi geldi :D
wp iyi gidiyor şimdi, 3-4 ay önce bıraktığım gibi değil mağaza ve sistem baya gelişmiş, android ve ios ta kullandığım bütün uygulamaları buldum hiçbir eksiklik hissetmedim üstelik kaliteli olmuş arayüzleri vs. sana tavsiye ederim wp yi ama üst model al ;) nokia x şimdilik kalsın ileride ikinci ele düşsün meraktan da olsa alırım arada kullanırım nasılmış diye rom falan atarım çıkarsa o zamana kadar :)
 

Emre

Üye
Nokia daha çok Android‘li telefon yapacak.

Nevanlinna, Nokia’nın gelecek yıl Asha, X
ve Lumia serilerinden daha fazla
telefonu piyasaya süreceklerini ve
fiyatların da hedef pazarlara göre
ayarlanacağını söyledi. Nevanlinna
ayrıca, Nokia X serisinin daha düşük fiyatlı modellerinin satışa sunacaklarını
da ekledi.
 
  • Beğen
Tepkiler: Metalci Melek
meg1ddo

meg1ddo

Üye
    Konu Sahibi
nevanlinna?
 

Emre

Üye
:hmmm
 
Son düzenleme:
GuiTaRisT111

GuiTaRisT111

Üye
:hmmm Bu Asha Neresi Akıllı Acaba
Apk mı açıyor Acaba ?

Apk falan açmıyor. İçerisinde Asha işletim sistemi var. S40'ın yeni hali. Pek akıllı telefon denemez ama istenilen pek çok şey yapılabiliyor. Adam akıllı oyun oynamak dışında.
 

Emre

Üye
Haklısın
 
Son düzenleme:

Benzer Konular



Üst Alt