Emre
Üye
Microsoft Nokia'nın Android projesini benimsemesi gerekirBu Nokia'nın Android cep telefonu var,
Normandiya? (resim: @evleaks) Bir
söylentiler hala teyit edilmemiş olsa
da,
bir sürü insan Nokia'nın Androidi
hakkında konuşuyor Android telefon. Var gibi görünüyor
kod adı Normandiya ve yetişkin için
öğe Nokia'nın Asha Görünümlü
yakışıklı telefonu.
Bu da yararlı anlaşma chip olarak
Nokia'nın Windows olabilirdi Telefon sözleşmesi sona erdi.
Ne zaman Microsoft'un sıkmak,
Nokia'nın Aygıt ve hizmet bölgesi
tamamlanmış, Microsoft hoş
karşılayayım
Android. Ben dışarı tüm bu çevrimiçi tartışma tahrik olduğunu asılsız
sızıntıları ve hikayeler bir avuç işaret.
Bu söylentiler genel olarak doğru
olduğunu varsayalım. Düşünce
Microsoft taşıyan onların bir Android
sahip biz Redmond cruise ciddi düşünmelisiniz. Microsoft, dokunaklı
bir
yatırıma sahiptir Yani Microsoft Kabul
Etmeden bu Android Telefon Olmaz
Gibi
Normandiya? (resim: @evleaks) Bir
söylentiler hala teyit edilmemiş olsa
da,
bir sürü insan Nokia'nın Androidi
hakkında konuşuyor Android telefon. Var gibi görünüyor
kod adı Normandiya ve yetişkin için
öğe Nokia'nın Asha Görünümlü
yakışıklı telefonu.
Bu da yararlı anlaşma chip olarak
Nokia'nın Windows olabilirdi Telefon sözleşmesi sona erdi.
Ne zaman Microsoft'un sıkmak,
Nokia'nın Aygıt ve hizmet bölgesi
tamamlanmış, Microsoft hoş
karşılayayım
Android. Ben dışarı tüm bu çevrimiçi tartışma tahrik olduğunu asılsız
sızıntıları ve hikayeler bir avuç işaret.
Bu söylentiler genel olarak doğru
olduğunu varsayalım. Düşünce
Microsoft taşıyan onların bir Android
sahip biz Redmond cruise ciddi düşünmelisiniz. Microsoft, dokunaklı
bir
yatırıma sahiptir Yani Microsoft Kabul
Etmeden bu Android Telefon Olmaz
Gibi
eğer gerçekten çıkarsa bu telefon tam istediğim gibi bişey olacak, hala daha en sevdiğim işletim sistemi meego dur, sızan görüntülerden de bakılırsa Nokia, Meego görünümlü android arayüzü yapmış, swipe yöntemiyle çalışacak bu android o yüzden home tuşu yok, sanal tuşların da olacağını sanmıyorum çünkü olursa ekranın bir kısmı daha gider ve nerdeyse kare gibi bir hal alır o yuzden sanal tuş olmayacak sadece geri tuşu ve N9 daki gibi swipe yöntemine dayalı bir sistem olacak gibi. yada öyle birşey istiyorum

