Nokia X Serisi (Ana Konu)

Sponsorlu Bağlantılar

Emre

Üye
Microsoft Nokia'nın Android projesini benimsemesi gerekirBu Nokia'nın Android cep telefonu var,
Normandiya? (resim: @evleaks) Bir
söylentiler hala teyit edilmemiş olsa
da,
bir sürü insan Nokia'nın Androidi
hakkında konuşuyor Android telefon. Var gibi görünüyor
kod adı Normandiya ve yetişkin için
öğe Nokia'nın Asha Görünümlü
yakışıklı telefonu.
Bu da yararlı anlaşma chip olarak
Nokia'nın Windows olabilirdi Telefon sözleşmesi sona erdi.
Ne zaman Microsoft'un sıkmak,
Nokia'nın Aygıt ve hizmet bölgesi
tamamlanmış, Microsoft hoş
karşılayayım
Android. Ben dışarı tüm bu çevrimiçi tartışma tahrik olduğunu asılsız
sızıntıları ve hikayeler bir avuç işaret.
Bu söylentiler genel olarak doğru
olduğunu varsayalım. Düşünce
Microsoft taşıyan onların bir Android
sahip biz Redmond cruise ciddi düşünmelisiniz. Microsoft, dokunaklı
bir
yatırıma sahiptir Yani Microsoft Kabul
Etmeden bu Android Telefon Olmaz
Gibi
 


ON9

ON9

Üye
microsoft ne yapıp edip engel olmaya çalışır ama hadi hayırlısı :)eğer gerçekten çıkarsa bu telefon tam istediğim gibi bişey olacak, hala daha en sevdiğim işletim sistemi meego dur, sızan görüntülerden de bakılırsa Nokia, Meego görünümlü android arayüzü yapmış, swipe yöntemiyle çalışacak bu android o yüzden home tuşu yok, sanal tuşların da olacağını sanmıyorum çünkü olursa ekranın bir kısmı daha gider ve nerdeyse kare gibi bir hal alır o yuzden sanal tuş olmayacak sadece geri tuşu ve N9 daki gibi swipe yöntemine dayalı bir sistem olacak gibi. yada öyle birşey istiyorum :D
Nokia millete çaktırmadan Jolla ekibini tekrar geri mi aldı yoksa. Amazon kindle taktiği gibi ayrı mağaza denilince aklıma geldi. Bir ara Android uygulamaların kolayca meegoya portlandığını okumuştum. Baktılar Kolay. işe bir de biz el atalım mı dediler acaba
 
meg1ddo

meg1ddo

Üye
    Konu Sahibi
Nokia millete çaktırmadan Jolla ekibini tekrar geri mi aldı yoksa. Amazon kindle taktiği gibi ayrı mağaza denilince aklıma geldi. Bir ara Android uygulamaların kolayca meegoya portlandığını okumuştum. Baktılar Kolay. işe bir de biz el atalım mı dediler acaba
meegonun tüm mühendisleri ayrıldı mı nokiadan bilmiyorum ama resimlerden arayüzün ve kullanımın meego ya benzediğini görüyorum, belki de hala meego çalışanları vardır nokiada, meegoyu uzun süre kullandım ufak bir işlemle bazı android uygulamalrını rahatça çalıştırıyordu ama buna gerek kalmadı zaten cihaz android olacak (gerçekleşirse) ve meego görünümlü bir android olacak gibi.zaten şimdiki asha işletim sistemi de meego dan esinlenmiş. arayüz, 3 ana ekran arası swipe geçiş vs. demek hala eski meego çalışanlarından bazıları devam ediyor nokiada hepsi ayrılmamıştır.
 
  • Beğen
Tepkiler: ON9
The SLayeR

The SLayeR

Üye
Arkads bu nokiayi cozemedim vala :/
 
  • Beğen
Tepkiler: ON9
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
25 mart :)
 
  • Beğen
Tepkiler: 0MG90
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Bende :)
 
The SLayeR

The SLayeR

Üye
katılıyorum
 
ON9

ON9

Üye
almayı düşünüyorum şimdiden:sirit:
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Normandy

 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Buda evleaks dan

 
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
şifre gibi firmasın nokia ne zaman nerede ne yapacağın hiç belli olmuyor
 
  • Beğen
Tepkiler: ___kaptan___
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Arkadaşlar sanırım bu telefonun amacını anladım resimde görünen arayüz wp arayüzü bu telefon andtoidli ve android kullanıcılarına wp arayüzünü göstermek için çıkacak yani wp ye ilgi toplamak amaçlı :) cihazın adıda bu yüzden normandy melez telefonumuz hayırlı olsun
 
  • Beğen
Tepkiler: ___kaptan___
0MG90

0MG90

Üye
Arkadaşlar sanırım bu telefonun amacını anladım resimde görünen arayüz wp arayüzü bu telefon andtoidli ve android kullanıcılarına wp arayüzünü göstermek için çıkacak yani wp ye ilgi toplamak amaçlı :) cihazın adıda bu yüzden normandy melez telefonumuz hayırlı olsun
Bizde CyanogenMod yukleriz :) Bedava verseler Windows Phone almam
 

Benzer Konular



Üst Alt