Haber Nokia World 2013 - Abu Dhabi Canlı Yayın

Sponsorlu Bağlantılar

MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
vee 1520 göründü :D
 


Heimdalll

Heimdalll

Üye
evet temple run 2 vardı ekranda
 
GianniInfantino

GianniInfantino

Üye
Bugün cihazların yanında Official Vine ve Instagramı bekliyorum. Vine'ın artık mağazaya gelmesi gerek. Böyle bir organizasyonda instagramı da duyurursa tamamdır bu cihazlar satar.
 
turbocore35

turbocore35

Üye
temple run 2 vardı harbi yani gelcekmi bugün magazaya
 
kursat99

kursat99

Üye
Turkcell in kısıtlamalı interneti sağolsun izleyemiyorum. 144p olan yokmu ya?? :) Lumia Black yok mu daha?
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
nokia storyteller cidden iyiymiş :)
 
  • Beğen
Tepkiler: tgoksen1
narnia16

narnia16

Üye
Media player mı değişmiş bana mı öyle geldi :)
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
ve vine göründü :))
 
turbocore35

turbocore35

Üye
vine tanıtıldı :D
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
ve instagram :D
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR

tgoksen1

Üye
vineee!!!! :D :D
 
Heimdalll

Heimdalll

Üye
ahanda ınstagram
 
turbocore35

turbocore35

Üye
instagram wowwwwwww :D
 
GianniInfantino

GianniInfantino

Üye
dedim ben gelecek diye hahahaha :D
 
kursat99

kursat99

Üye
Hakkaten bombayı patlatıyo Nokia
 
narnia16

narnia16

Üye
İşte bu ya Nokia iyi çalışmış dersine bu sefer :D
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
temple run 2 de göründü :)
 

tgoksen1

Üye
temple run2 oynuyor :D
 
turbocore35

turbocore35

Üye
temple run 2 :Deee arkadaslar bunlar magazaya ne zaman gelcek ?
 
Heimdalll

Heimdalll

Üye
:thumbup: inşallah 1 gb ram or more yazılı gelmez
 


Üst Alt