Püf Noktası Nokia WH-920 Monster Purity Kulaklık EBay

Sponsorlu Bağlantılar

HeroMR

HeroMR

Üye
    Konu Sahibi
Nokia WH-920 Monster Purity Kulaklık EBay
Merhaba,
"Nokia WH-920 Monster Purity" kulaklığını almak istiyorum biliyorsunuz ki bu ürün türkiyede 200-300TL. Bende hepsiburadadan baktım ama sadece pembesi vardı. buradan almayı düşünüyorum. EBay hakkında bilgisi olan var mı? Buradan alırsam gümrükte bir takılma olur mu, kutusu büyük görünüyor? Ayrıca eğer gümrüğe takılmazsa kargosu filan ile bana kaça gelir?
 


Rainesto

Rainesto

Üye
bence toplam 150 tlye gelir gümrük hakkında bi bilgim yok
 
HeroMR

HeroMR

Üye
    Konu Sahibi
Kargo ile 150TL'yi buluyormuş haklıymışsın Goodjober :D Hiç deymez. Gittigidiyor gibi sitelerde daha ucuza bulurum. Hem daha hızlı gelir hem daha güvenilir. Yok gümrük filan uğraşmaya gerek yok.
 
enessrsy

enessrsy

Üye
Ben bundan aldım 200TL'ye 1 ay dolmadan bozuldu, 3 aydır bekliyorum değişsin diye.
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
ben hepsiburada.com dan 100 tl ye almıştım.yaklaşık 2 ay önce.kampanyası bitti mi acaba bakmak lazım.gayet güzel memnunum.
 
SamilGoktas

SamilGoktas

Üye
bende aldım hemen bozuldu. Gerçekten pişman oldum
 
dücane

dücane

Üye
Bende 2013´nün Ramazan ayninda ebay´den acik arttirmayla 30€´ya almistim. Hic begenmedim, ya da daha dogrusu kafama yakismadi, bende ebay´den 49€´ya sattim.


Edit: Pardon benimkisi Nokia WH-930 Monster Purity idi

 
HeroMR

HeroMR

Üye
    Konu Sahibi
Benim almak istediğim o değil. WH-920
 
pirenuri

pirenuri

Üye
Ben de 6 ay önce aldım. İki kere garantiye yolladım ikisinde de 0 ı geldi. Geçen perşembe garantiden dondu yenisini verdiler sağ olsun ama satmayı düşünüyorum elime nakit geçsin diye
 
Rainesto

Rainesto

Üye
Ben de 6 ay önce aldım. İki kere garantiye yolladım ikisinde de 0 ı geldi. Geçen perşembe garantiden dondu yenisini verdiler sağ olsun ama satmayı düşünüyorum elime nakit geçsin diye
ne kadara satmayı düşünüyorsunuz
 
OhMyDrogba

OhMyDrogba

Üye
ben hepsi burada'dan 159₺ya wh-930 almıştım. Wh-920 de %72 indirimdeydi en son, bir bak derim hepsiburada'ya
 
pirenuri

pirenuri

Üye
ne kadara satmayı düşünüyorsunuz
ben de 160 ₺ye almıştım. Siyah . Hepsiburadada 80 ₺ ye kadar duşmuş ama pembe renginde olması kötü tabi. Ben o kadar ucuza satamam kusura bakma 0 ürün zaten . Bekle belki hepsiburadaya siyah gelir
 
HeroMR

HeroMR

Üye
    Konu Sahibi
Hepsiburadaya diğer renkler gelirse fiyatı arttırır gibi geliyor bana. Sen ne kadara satmayı düşünüyorsun?
 
Tmobile

Tmobile

Üye
Hepsiburadaya diğer renkler gelirse fiyatı arttırır gibi geliyor bana. Sen ne kadara satmayı düşünüyorsun?
benim tavsiyem onu almaktansa bunu almanız bende mavisi var ses kalitesi çok iyi .:D.
 
HeroMR

HeroMR

Üye
    Konu Sahibi
benim tavsiyem onu almaktansa bunu almanız bende mavisi var ses kalitesi çok iyi .:D.

Hocam ben büyük istemiyordum normal kulak içi kulaklık istiyorum :D
 
Tmobile

Tmobile

Üye
HeroMR

HeroMR

Üye
    Konu Sahibi
bu var ama çok güzel görünmüyor.
herkesin kendi zevki karışamayız ama kulakiçi kulaklığa çok para verilmesine acıyoryum /BEN/ ya .:D.

Hocam o koca kulaklığı nasıl taşıyacağım :D Bide ne biliyim tuhaf geliyor :D
 


Üst Alt