• Sitemizde mp3 ve benzeri müzik formatlarında sunulan içerikler, cep telefonlarında zil sesi olarak ayarlayabilmek için kırpılmış, kısa süreli müziklerden ve melodilerden oluşmaktadır. Herhangi bir içeriğin telif hakkı içerdiğini düşünüyorsanız veya hak sahibiyseniz; cep telefonunuza indirmeyin, indirdiyseniz en kısa zamanda içeriği silerek mesajı derhal rapor edin.

nokia tune hiç böle duymadınız bnce:)

Sponsorlu Bağlantılar

ender939

Üye
:oke:SÜPER OLMUŞ YAAA:)
 


worldcild

Üye
    Konu Sahibi
sizler saolun arkadaslr
 

sperrow_20

Üye
iii olmus
 

pega_71

Üye
saol kardesim ellerine saglık
 
stpain

stpain

Üye
çok sağol..
 

worldcild

Üye
    Konu Sahibi
begenmenıze sewındım arkadaslar
 

eureka

Üye
teşeekkürler

--------------- Ekleme ---------------

teşekkürler güzelmiş gerçekten..

--------------- Ekleme ---------------

saolunnnnn varolunnn ...
 

polat_ketur_76

Üye
süper çalışma ellerine sağlık arkadaş
 
-dj_ tolg@-

-dj_ tolg@-

Üye
ya bu çok güzel emeğine sağlık
 
sonbela

sonbela

Üye
tesekkurler
 

nuhefe54

Üye
Paylaşımın için çok saol
Devamını bekleriz :)
 
technonur

technonur

Üye
süper yaaaaaa kullanmasına kullanırız ama milletin gözünde kötü bi yer edinmek istemem :D yanlış anlaşılabilir
 
kkrrkkyy

kkrrkkyy

Üye
link ölmüş...
 

turko77

Üye
teşekkürler
 

sagopak4jm3r

Üye
duydumm
 

rbatu

Üye
Eyw. Kardeşim Çok Saol Çok Guzel Paylaşımının Devamını Bekleriz :oke:
 
Godfather

Godfather

Üye
saol binbaşım :D

--------------- Ekleme ---------------

ama duydum evet
 
jackalx_06

jackalx_06

Üye
teşekkürler eline sağlık.
 
sirius :D

sirius :D

Üye
Süper ya Teşekkürler :D
 
rapman

rapman

Üye
bunu biliyorum.nokia oryantal ya da nokia arabesk diyorlar buna.bende bunun uzunu var 30 saniyelik :)
 


Üst Alt